Anonym bruker Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 vi vil gjerne ha et litt tradisjonellt navn, som kan brukes både gammel som ung! de navnene vi har tenkt på er Helene, Johanne eller Kristina. hva syns dere? noen med forslag i samme gate? vil ikke ha et poppis navn.
prebs Skrevet 9. april 2008 #2 Skrevet 9. april 2008 Kjempefine navn: Johanne - et av mine favorittnavn! Helene- nydelig Kristina- også fint Andre jeg synes er i samme kategori: Benedicte Elisabeth Nicoline Henriette Pernille Kristin Agnes Hedvig Ingeborg Ingvild Ane Ingen er på topp 40- og jeg synes de passer til både gammel og ung!
Vannmann35 Skrevet 9. april 2008 #4 Skrevet 9. april 2008 1. Johanne - koselig 2. Helene - pent, men Helena er finere! 3. Kristina - pent, men litt kjedelig Hva med: Johanna, Helena, Elisabeth, Cecilie/a, Camilla, Kristin?
Anonym bruker Skrevet 9. april 2008 #5 Skrevet 9. april 2008 Vet om tre søstre som levde fra slutten av 1800-tallet til slutten av 1900- tallet som het Josefine, Helene og Anna Johanne. Gode, gamle, fine navn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå