Gå til innhold

Kan noen hjelpe kanskje? :(

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en sønn på 13 mnd. Ble gravid med min kjære da vi hadde vært sammen i ca 3 mnd. Va mye surr med min x i dette tidspunktet.

Jeg gikk ikke på pilla siden jeg og min kjære ville bli gravide.

MEN jeg hadde sex med xen min en gang midt oppi dette. Han kom ikke i meg.....men jeg klarer ikke la være å tenke på hvis om??

Jeg husker ikke når jeg hadde mens da osv og husker ikke om jeg hadde sex med han ved eggløsning da.

Jeg og min kjære hadde mye sex den tiden. Hver dag....opptil flere ganger om dagen....

Men....hva tror dere?? Er det mulig at min x er far til barnet?? Hvor stor er sannsynligheten??? Min kjære aner ingenting om dette :( jeg har sååå dårlig samvittighet....jeg kan ikke fortelle han dette. Dette gnager meg sånn.

Alle sier at man sønn er sååå lik sin far, altså min kjære....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror ikke du behøver å bekymre deg,legg det bak deg å kos deg med barnet å kjæresten din

Skrevet

At alle sier at barnet er lik sin far må jo være et bra tegn på at det er han som er faren. Og siden det ikke gikk for han andre inni deg er jo sjansen veldig liten for at du skulle bli gravid med han. Har også hørt at mannens sæd angriper sædceller fra eventuelle konkurrenter, så hvis du og din kjære hadde mye sex, skulle ikke de få sædcellene som evt kunne ha kommet ut fra han andre ha mye å stille opp med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...