Ladybug~N&E Skrevet 8. april 2008 #1 Skrevet 8. april 2008 har noen spm jeg! 1. når blir jeg gravid igjen? 2. hvor mange barn får jeg til sammen? ev. kjønn 3. ser du noe forandring i jobbsammenheng/utdannelse? 4. får jeg noen gang kroppen jeg ønsker meg? (hehe.... mangler treningsmotivasjon også hater jeg grønnsaker....) setter veldig stor pris på om du gidder å ta en titt;) og om du ikke orker å ta alle så håper jeg hvertfall du orker å ta det første spm mitt;) jeg er født 090582, gubben 211081, (og om det skulle være relevant så har vi en sønn født 310807 og en gutt som er samboer sin fra før født i 01. ) tusen takk!!
Ladybug~N&E Skrevet 10. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. april 2008 tillater meg å dytte meg selv opp og dermed mase enda litt til;)
Gjest Skrevet 10. april 2008 #4 Skrevet 10. april 2008 1. Du vil bli gravid igjen i 2009/vårparten. 2. 3 barn, 2 gutter og ei jente. (utenom samboer til sin sønn) 3. Ser ut som at du rett før du blir gravid får en jobb eller at du blir ferdig med noe utdanning. 4. Etter at du har født 3 mann vil du ta ett tak med trening å bli ny som j kaller d:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå