Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal gå til innkjøp av tripp trapp stol.

Men er veldig usikker på om jeg skal kjøpe stokke tripp trapp eller ekornes sitt kiddo.

Noen som har noen meninger om disse tripp trapp stolene.

ulemper, fordeler...

Skrevet

Selv har vi Stokke til gutten våres, og er veldig fornøyd med den, går inntil spisebordet og veldig stabil og god.

Har hørt at Kiddo har sånn brett man kan sette foran, det er noe Stokke ikke har, men selv savner jeg ikke det. For middagen og måltidene foregår uasett ved spisebordet.

Synes også Stokke har mye finere design.

Skrevet

Stokke er en norsk designklassiker som alle barn bør få lov å oppleve som en del av sin estetiske oppdragelse.

*fnise*

ja, vi har stokke sin, fordi den er i mine øyne renest i designet og passer best til min spisestue. Kiddo er for meg en blek kopi;o)

Skrevet

Vi har Kiddo og er veldig fornøyde! Den var billigere og mye enklere å justere enn Stokke sin. Vi har lånt en Stokke før vi kjøpte Kiddo sin, er mye mer fornøyd med Kiddo. Føler at Stokke sin blir mer slitt når man skal justere den og er mye vanskeligere å justere. Vi har Kiddo i svart, den er superfin!:)

Skrevet

Begge våre har stokkes tripp tapp. Storebror har den jeg hadde da jeg var liten og lillesøster har en vi kjøpte brukt. Stolene har så god kvalitet at vi ikke så vitsen i å kjøpe en ny når en brukt er like god som ny. Penger og miljøet spart. :D

Skrevet

vi har også kiddo. Den er mye enklere å justere, og noe billigere.

Skrevet

Jeg kommer ikke til å kjøpe tripp trapp i det hele tatt. Hun klatrer selv opp i den og ned igjen (hele tiden mens vi var på besøk et sted en gang). Liker ikke det! Hun er kun 18 mndr og jeg ville få et slit med å passe på at hun ikke ramler ned hele tiden mens vi er nede i første hvor kjøkkenet vårt er.

Uansett synes jeg alle tripp trapper er "shtøgge", tunge og lite estetiske.

Skrevet

off....nå er jeg veldig i tvil....

Den nye kjøkkenet vårt er hvit eller sånn caffe latte farge.

benkeplata er mørk tre da,..kjøkkenbord har vi ikke kjøpt enda så det må jo gjerne stå litt i stil også.

Synes det er veldig greit med sånn mat brett på stolen.

Han har det nå på ikea stolen sin.

Kiddo har sånn brett enn kan ta av å på tror jeg??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...