Anonym bruker Skrevet 8. april 2008 #1 Skrevet 8. april 2008 Typen liker dette navnet, men jeg er skeptisk... Hva synes dere om dette?
Gulp Skrevet 8. april 2008 #3 Skrevet 8. april 2008 Ruben er jo søtt, men Frank.....liker jeg ikke. Må Frank absolutt være med?? Ruben alene er ganske fint, syns jeg. Syns kombinasjonen var litt rar også. Blir fort Frang Kruben.
Anonym bruker Skrevet 8. april 2008 #4 Skrevet 8. april 2008 Tja... Jeg ville nok også vært litt skeptisk, fordi: Jeg kjenner og vet om til sammen 2 Frank og 3 Ruben. Begge Frank er nå i slutten av 30 årene. De er snille og greie menn idag, men da de var yngre var de begge to meget ville og pøblete karer! Det motsatte av svigermors drøm for å si det sånn... Han ene er idag snekker og familiefar, mens han andre jobber som datareparatør, er familiefar, og rockemusiker, noe jeg syns jeg er råtøft da ;-) De er fremdeles nokså vill og sprø av seg, men ikke på en mer positiv måte enn i sin "grønne ungdom". Ruben nr 1 sitter idag i fengsel, Ruben nr 2 er min manns ex-kompis, som lurte mannen min trill rundt i forbindelse med et kostbart bilkjøp og er generelt veldig sleip og frekk. Ruben nr 3 er bare i begynnelsen av tenårene, men man ser allerede pøbel tendensene, deserre. Han satte fyr på naboen bil sist helg, og finner på pøbelstreker ofte. Hans foreldre er svært bekymret for sin gutt, stakkars. Jeg syns ikke man skal skjære alle Ruben og Frank over en kam, men ut ifra mine personlige erfaringer med folk med disse navnene, så ville jeg ikke kalt sønnen min for Frank Ruben. hvis han heter Frank Ruben, ville jeg tenkt at sjangsen for å ikke bli mors beste barn, var doblet! Håper ikke dere syns jeg var for ærlig her, men jeg snakker bare ut ifra mine opplevelser. Og så er kansje litt overtroisk på en måte! Men jeg synes Frank er litt tøft egentlig. Synes ikke navnet Ruben er fint. Hva med bare Frank? Synes det navnet er finest alene.
Anonym bruker Skrevet 8. april 2008 #5 Skrevet 8. april 2008 Æsj, det ble feil! Jeg mente å si at begge Frank er vill og sprø idag også, men på en mer positiv måte enn i sin grønne ungdom! ;-) Desuten var det ikke meningen å være ekkel mot folk som heter Frank og Ruben, det er bare jeg som er litt overtroisk... Jeg mente ikke at man må bli pøblete bare fordi man heter det og det, ikke misforstå meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå