Anonym bruker Skrevet 8. april 2008 #1 Skrevet 8. april 2008 mitt andre svangerskap; alt startet med at jeg ble gravid rett etter mens.. alt så til og være bra i 4 uker.. plutselig den 5 uka fikk jeg skikkelig store smerter og bloet bare fosset.. da mener jeg fosset altså. så jeg dro til legen og hun henviste meg til sykehuset med en gang. der tok de en vaginal ul, og sa de ikke kunne se noen ting. de tok hcg prøve og den var på 1000. de trodde det kunne vært en ma men har exu i bakhodet. så måtte jeg tilbake en halv uke etter, hcg på 350. (blødde fortsatt like mye) så tilbake etter 4 dager.. 219. så i dag 2 uker etter alt startet 65.. de sier jeg skal komme tirs i neste uke, for de vil ned på 3.. men hvorfor synker det så sakte hvis det ikke er ``noe`` der.. skjønner ingenting jeg:(
74skytte Skrevet 9. april 2008 #2 Skrevet 9. april 2008 Etter mitt første ivf forsøk, så ble jeg ikke gravid, men jeg hadde hcg i kroppen alikevel. Etter første blodprøve var hcg'en på 13, ved neste 16, så 16 igjen, så 10, og 5 uker etter første bp var jeg i 0. Jeg var gravid, og hadde høy og fin hcg, men det viste seg å være en bo, så jeg måtte gjennom en utskraping. To uker etter hadde jeg fortsatt hcg i blodet, og da er det jo ingenting i meg. Skal ta ny bp i morgen. Håper den er på 0 da. Så det tar tid!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå