Gå til innhold

Forvirret... og trist

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg litt forvirret..Det her er kanskje feil sted å spørre, men jeg prøver meg fordet. Dere har jo mest erfaring med prøving! Fjernet p-stav for ca to måneder siden fordi jeg følte jeg var klart til å prøve igjen. Mensen kom med en gang og gikk over etter ca 7 dager. Den kom da igjen 5 mars, ca litt over en måned etter. (varighet 7 dager). Så kom den igjen 24 mars. (19 dager imellom og denne varte 7 dager.)

Nå kom den teite tanta igjen 5 april..det er en uke siden den forrige sluttet?!

Legen fortalte meg at virkningen av p-staven var borte i løpet av neste dag etter jeg tok den ut. ? Jeg veit at kroppen bruker litt til på å finne "sin" rytme, men å ha uka så tett oppå hverandre er litt rart? ..eller?

Denne måneden er forresten da jeg egentlig skulle hatt mitt første barn. Det er fryktelig trist... Gråter meg selv i søvne hver natt nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heysann du!

jeg har hatt p-stav... JEG hadde SYKT varierende mensen etter dette.. så jeg tviler på at det er noen fare, tok Ca. et halvt år før den begynte å normalisere seg... tror ikked du trenger å bekymre deg, men hvis du selv synes det er skremmende å blir redd, syns jeg du bør dra til lege, få dem til å undersøke deg osv. Men har ihvertfall hatt det HELT likt som deg å tviler på at det er noen fare. Min lege roa meg ned med at, kroppen har ikke hatt mensen på veldig lang tid, å prøver å finne tilbake rytmen.

Tok også litt tid før jeg klarte å bli gravid pga. kroppens ustabilitet pga. uregel mens.. men alt ordnet seg, å nå er det bebis i magen :)

Det ordner seg for deg å vettu :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...