Gå til innhold

ble jeg voldtatt??

Anbefalte innlegg

Skrevet

da jeg var 17 år ble jeg kjent med en fyr, å ble med han ut på byen (var en kompis av en kompis av meg) jeg skulle sove over til han den natten, men jeg var totalt uinterresert i han,å ga også klar beskjed om det..

men altså det som skjedde var at jeg tok 1 pils ute, å våkna naken hjemme i senga hans!!!

husker jeg var så innmari flau, å skjønte INGENTING..

fikk på meg klærne å stakk umiddelbart.

fortrengte hele episoden, helt til jeg bare var nødt til å innse fakta. "jeg ble dopa å voldtatt"

det er 16 år siden, hadde aldri hørt om at sånt gikk ann den gangen, så skjønte ikke helt hva som hadde skjedd. bare at jeg følte meg jævlig:(

men det er jo dessverre vanlig nå da..

huff ikke gøy..

ble nok voldtatt første gangen jeg hadde sex også, jeg sa klart nei, men han var mye større enn meg å bare lo av meg. så jeg lot han gjennomføre hele greia si. skjønte jeg ikke hadde mulighet for å få han vekk..:(

vondt å innse slike ting, men det kan nok forklare mitt elendige sexliv..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva vil du oppnå med å vite om du ble voldtatt eller ikke? La det være som det er å prisett deg for at du ikke husker noen ting. Lev livet i dag og ikke dvel fomye over dette.

Skrevet

Sorry men, ja, hva skal man si. Litt for dumt og spørre oss om dette. Vi vet jo enda mindre enn deg om hva som har skjedd..

Skrevet

Jeg vil tro det er rimelig å gå ut fra at du har blitt utsatt for overgrep iallefall, om ikke voldtekt.

Skjønner godt at du har dette i hodet selv så mange år etterpå, og jordmor sa til meg at det slett ikke er uvanlig at slike minner dukker opp når man er gravid.

Ville likevel ikke grublet for mye på dette hvis jeg var deg, ganske enkelt fordi det er lite å gjøre med det nå. Til syvende og sist vil det nok være best for deg og din psyke hvis du kan "akseptere" at du ble utsatt for noe - selv om du ikke helt vet hva det var - og tenke framover.

I en ideell verden hadde du vel konfrontert fyren umiddelbart etter hendelsen og latt ham ta eventuelle konsekvenser, men det er nok litt i seneste laget. Håper du klarer å jobbe deg gjennom det.

Klem.

Skrevet

Selv om det er 16 år siden, kan du konfrontere fyren med det som hendte.

Skulle ønske jeg visste hvem det var som gjorde noe mot meg da jeg var lita. Han ville nok ikke syntes det hadde vært artig å fått besøk av meg i dag! Men jeg aner ikke hvem han er.

Hvis det ikke går, så må du bare legge hele greia bak deg. Ikke tenk mer på det. La det ikke ødelegge mer.

Skrevet

Da jeg var 9 "brukte" broren min meg, da jeg var 13 var jeg dritt lei og jeg innleda et forhold til en som var 10 år eldre enn meg.

Det hjalp, broren min fant meg uinteresang etter dette.

Saken var at nå var jeg han andre sin, uten at jeg var forelsket.

Han pleide gi meg piller for at jeg skulle sove, mens han forgrep seg på meg.

Jeg synes det var en helt grei løsning da.

Han ville jo ikke være kjæresten min å "beskytte" meg om han ikke fikk ligge med meg.

Men etter å ha blit dopa ned så ofte syntes jeg dette var en ok tilstand.

En nummen tilstand som gjorde at jeg ikke behøvde delta i noe somhelst som jeg synes var for slitsomt.

Jeg begynnte å henge med andre narkomane og selvemdisinere meg.

En gang blanda noen heroin i jointen jeg trodde bare inneholdt hasj, jeg føler jeg bare husker glimtvis.

Ting jeg har prøvd å fortrenge.

Jeg hadde jo inntatt dopet "frivillig".

Senere i livet, etter å ha fyllt 20 bodde jeg i diverse lugubre bokollektiv der dopet fløt.

De fleste knarkerne var for dopa til å bry seg om sex, jeg var relativt trygg.

Men alt er relativt.

Jeg sovnet i armene på en kompis og våknet avkledd nedentil med hånda til en annen mann på magen min.

Kompisen min lå fremdeles å sov, fullt påkledd.

Begge guttene/mennene var fullt påkledd.

Jeg skøv en kommode foran døren til rommet mitt for å sove "trygt".

Da jeg våknet om morningen var kommoden skjøvet vekk fra døren, døra sto på gløtt.

Det skjedde så mye, det skjedde så ofte.

Jeg har jo dels skyld selv.

Så har jeg opplevd så mange andre jenter dette har skjedd med.

Jeg forteller meg selv at dette er normalt, alle jenter opplever å bli missbrukt seksuellt i hvertfall en gang i livet.

Jeg så en jente, hun var drit forelska i en av de eldre guttene.

Da det begynte å gå tomt for rusmiddler kom en eldre pakistaner på mellom 40 og 50 innom med nye forsyninger mot at denne jenta knulla han.

Hun ville jo gjøre guttene glade.

De sa "da er du helten min" "da er vi deg evig takknemlige".

Hun gikk med den eldre mannen inn på et rom.

Guttene forsynte seg av dopet.

Hun kom ut igjen, naken.

Hun var stortsett alltid naken den sommeren.

Guttene skrøt sånn av henne når hun var det.

I tilleg til henne hadde de andre "damer", damer de prøvde få et kjærlighets forhold til.

Så hva var denne jenta da?

Hun var ikke ferdig med vgs enda.

De brukte henne.

Var hun en hore?

Ble hun missbrukt?

Blir vi alle brukt til tider?

Legger vi opp til det sjøl?

Er min kropp bare til å brukes?

Ingen stopper å spør hvem jeg er, det er kroppen min de vil ha.

Det er ikke noe bedre å gå ut på by'n der folk drikker, musikken pumper, det lukter svette.

Når jeg kommer inn på et ute sted å en gutt snakker til meg, så vet jeg hva han vil ha.

Han vil ha kroppen min.

Jeg danser alltid alene.

Jeg drar alltid hjem alene.

Jeg trodde aldri jeg skulle føle noe for en gutt igjen.

Jeg traff han på en fest hos venner.

Skjønte han ville ha kroppen min, skjønte ikke at han ville ha mer.

men han har sett på meg lenge, han ville ha meg sånn jeg er.

Hos han er jeg trygg.

Han rører meg ikke med midnre jeg tillater det.

Jeg føler meg trygg.

Relativt trygg.

Jeg skal bli mamma og han beskytter oss.

• 2 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...