Gå til innhold

Leilighet med trapp- hvilken vogn??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har samme "problem" og vurderer Teutonia Mistral (eller Prestige men den er litt tyngre) eller Emmaljunga City cross uten citybag men med hårdbag.

Jeg ønsker å ta ut ungen i bagen og bære den opp, deretter ta vogna opp uten barnet, derfor har jeg valgt ut disse vognene.

Disse vongene er iallefall veldig lette (rundt 11 kg) og har mulighet til hård eller mykbag. venter med å kjøpe for jeg skal få se på Emmaljungaen i butikken når den kommer inn. :)

Jeg ser bort fra Simo Kombi (veier 20 kg) og Emmaljunga edge..

litt av same problemet.. bur i 3.etasje utan heis. har kjøpt simo kombi fordi eg hadde lyst på simo-vogn. kombi sidan vi bur i 3.etg med trapp. vi har stor(!) bod i kjellaren - inngang i kjellaren og i 1.etg, dermed blir sjølve vogndelen ståande i kjellaren og vi bærer med oss bagen opp til leilegheita. kan heller ta det som det kjem når ungen blir større og ikkje kan bærast opp i bag-delen lengre. heldigvis roleg oppgang.

• 4 uker senere...

Vi valgte Teutonia Mistral med mykbag siden vi bor i 3. etasje.Det fungerte bra for oss,satte vognen i sykkelkjelleren og bar med oss gutten opp i mykbagen. Da kunne han sove videre inne eller på altanen. Gjorde det til han var 6 mnd og ca 10 kilo tung,da var det bedre å ta ham på armen.

Ville definitivt ha valgt en mykbag, de harde bagene er mye tyngre.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...