Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, er nå på rugedag 9, ømme bryst, svake murringer i mave som kommer og går - har ingen antydninger til blødning. Har så lyst å teste, men skal holde meg til dag 12- men da tror jeg ikke jeg holder ut lenger. Hvor tidlig har dere andre her testet når dere har fått positiv gravtest??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg testet svaaaaaaakst pos. på rugdag 9 i forrige forsøk (rugdag 1 er dagen etter innsetting) - lykke til!

:-)

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*
Skrevet

jeg testet svaaaakt positivt på rugedag 13.

Skrevet

jeg testet svaaaaaaakt på RD7 (innsettingsdag regnet jeg som dag 0), litt sterkere neste dag, men fremdeles svaaaaaakt. positiv CBdig på RD11

Skrevet

Turte ikke teste selv på ivf-forsøket mitt i januar, men tror kanskje skuffelsen var desto større da jeg fikk svar fra legen om den negative blodprøven. Var så uforberedt og hadde så store forhåpninger...

Tror nok jeg sjekker selv denne gangen - får se hvor lenge jeg holder ut, er så spent! Har hørt at det er OK å teste på rugedag 10-12. Må bare være obs på at hormonene fra eggløsningssprøyten brytes så langsomt ned i kroppen at de kan gi feil utslag på testen.

Skrevet

Jeg satte inn to egg for to år siden og testet 12 dager etter uttak. Testet positivt. Men skjønte allerede dagen før at jeg var gravid. Hadde da en kort kort blødning som jeg først trodde var mensen, men det viste seg å være festeblødning=) Masse murringer og "trykk" i skjeden hele uka før testing.

MASSE lykke til!=)

Skrevet

Jeg testet positivt rugedag 10:-)

Skrevet

Hvor kort var blødningen og hvor mye? Jeg har nemmelig lite blødning, men hadt endel murringer. Prøver å klamre meg til at jeg kanskje har testet for tidlig og at det er festeblødninger jeg har. Lever i håpet til det ikke er noe mere å klamre seg til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...