Anonym bruker Skrevet 8. april 2008 #1 Skrevet 8. april 2008 Bare lurer! Og kanskje få noen gode forslag =)
prebs Skrevet 8. april 2008 #2 Skrevet 8. april 2008 Akkurat nå (klokka 21.20... neida) er det: Eirik Sigurd Jacob (Men Jacob er blitt så poppis der jeg bor at jeg tror det er utelukket:(
Anonym bruker Skrevet 8. april 2008 #5 Skrevet 8. april 2008 Hvilke navn syns er finest varierer innimellom, men disse er mine favoritter nå: Topp 5 (gamle navn) Johannes Henrik Edvard Levi Aksel Topp 5 (litt mer "moderne" navn) Leon Aleksander Eivind Kevin Mathias
mamma til Isak Skrevet 8. april 2008 #7 Skrevet 8. april 2008 Isak Ludvig Samuel Lukas Sakarias Herman
Clemencia Skrevet 8. april 2008 #8 Skrevet 8. april 2008 Åå, d er jo litt vanskelig da David Jonathan Mathias Benjamin Olai William Isak Nicholas Elias Gabriel D ble ganske mye, men d er jo som sagt vanskelig å velge:)
Gjest Skrevet 9. april 2008 #10 Skrevet 9. april 2008 oj vanskelig:-) Magnus Kasper Henrik Lukas Emil Sander Syver Ludvig Peter Markus Albert Ja det ble mange, heldigvis venter vi en tule hehe;)
Vannmann35 Skrevet 9. april 2008 #14 Skrevet 9. april 2008 Akkurat nå: August Edvard Gustav Benjamin Haakon Felix
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 9. april 2008 #16 Skrevet 9. april 2008 JENTER: * Ida Eline * Tilde Madelen * Maiken * Tiril Christine * Mathilde * Tuva Nathalie GUTTER: * Leon Alexander * Isak Leander * Lucas * Leander Sebastian * Kasper/Casper * Mathias * Elias Leander
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå