Gå til innhold

Skal ha konfimasjon, har ikke pen kjole.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har 2 konfimasjoner jeg er bedt i og en datter som skal konfimeres i mai.

Har ingen pen kjole, og vet bare ikke hvor jeg skal finne en kjole til meg i min størrelse. Bruker størrelse 48 nå. Er nå 5 mnd på vei, og har allerede ganske stor mage.

Kan noen hjelpe meg, og kanskje tipse meg om nettsider eller butikker jeg kan få kjøpt pen kjole.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sjekk ut www.mammashop.net

Du kan jo ev. satse på et pent skjørt og en fin overdel. Da kan du pynte deg opp forskjellig fra gang til gang, med å varierer tilbehør.

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*
Skrevet

Det som var litt synd med denne siden var at mange av kjolene ikke gikk an å få sett i større bilder....

Skal selv i bryllup 2 uker etter termin så trenger også desperat en kjole til det...

Skrevet

Jeg bestiller ofte fra nettbutikken til Nordstrom i USA. Har opprettet en Myus konto som hjelper meg å få klærne over til norge tar ca 2 uker. Deres plus size klær er nydelige og da særlig kjolene. Mange av kjolene kan godt brukes av stor gravide også. Størelsene i Usa er konsiste og size 16-18 er en normal str 46/48. Jeg bestiller nesten alt av selskapstøy fra Nordstrom mye fine sko har dem også. Dollarkursen gjør det gunstig å handle der nå.

Lykke til! Jeg venter konfirmasjonsklær vært øyeblikk fra Nordstrom

Skrevet

hva er nettadressen til nordstrom?

Skrevet

var jo ikke så vanskelig å finne den......skulle prøvd før jeg spurte ;-) Ser ut som det er en veldig bra side!

Skrevet

Hvordan oppretter du Myus-konto? Fant en fin kjole med empire-liv som jeg har lyst å ha når vi skal i konfirmasjon og bryllup i sommer.

Skrevet

www.myus.com og apply now så legger du inn all info dem ber om der. Eller har jeg tidligere benyttet Jetcarrier med stor suksess og der står info på norsk - www.jetcarrier.com

Lykke til!

• 2 uker senere...
Skrevet

motherhood.com har en god del fine kjoler, både til daglig bruk og til pent. Jeg har kjøpt mange skjørt derfra (liker ikke kjoler) og er veldig fornøyd!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...