norddame Skrevet 8. april 2008 #1 Skrevet 8. april 2008 Har 2 konfimasjoner jeg er bedt i og en datter som skal konfimeres i mai. Har ingen pen kjole, og vet bare ikke hvor jeg skal finne en kjole til meg i min størrelse. Bruker størrelse 48 nå. Er nå 5 mnd på vei, og har allerede ganske stor mage. Kan noen hjelpe meg, og kanskje tipse meg om nettsider eller butikker jeg kan få kjøpt pen kjole.
Bimsevimsen-på overtid :-( Skrevet 8. april 2008 #2 Skrevet 8. april 2008 sjekk ut www.mammashop.net Du kan jo ev. satse på et pent skjørt og en fin overdel. Da kan du pynte deg opp forskjellig fra gang til gang, med å varierer tilbehør.
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 8. april 2008 #3 Skrevet 8. april 2008 Det som var litt synd med denne siden var at mange av kjolene ikke gikk an å få sett i større bilder.... Skal selv i bryllup 2 uker etter termin så trenger også desperat en kjole til det...
Mom for two Skrevet 9. april 2008 #4 Skrevet 9. april 2008 Jeg bestiller ofte fra nettbutikken til Nordstrom i USA. Har opprettet en Myus konto som hjelper meg å få klærne over til norge tar ca 2 uker. Deres plus size klær er nydelige og da særlig kjolene. Mange av kjolene kan godt brukes av stor gravide også. Størelsene i Usa er konsiste og size 16-18 er en normal str 46/48. Jeg bestiller nesten alt av selskapstøy fra Nordstrom mye fine sko har dem også. Dollarkursen gjør det gunstig å handle der nå. Lykke til! Jeg venter konfirmasjonsklær vært øyeblikk fra Nordstrom
Bimsevimsen-på overtid :-( Skrevet 9. april 2008 #5 Skrevet 9. april 2008 hva er nettadressen til nordstrom?
Bimsevimsen-på overtid :-( Skrevet 9. april 2008 #6 Skrevet 9. april 2008 var jo ikke så vanskelig å finne den......skulle prøvd før jeg spurte ;-) Ser ut som det er en veldig bra side!
Bimsevimsen-på overtid :-( Skrevet 9. april 2008 #7 Skrevet 9. april 2008 Hvordan oppretter du Myus-konto? Fant en fin kjole med empire-liv som jeg har lyst å ha når vi skal i konfirmasjon og bryllup i sommer.
Mom for two Skrevet 10. april 2008 #8 Skrevet 10. april 2008 www.myus.com og apply now så legger du inn all info dem ber om der. Eller har jeg tidligere benyttet Jetcarrier med stor suksess og der står info på norsk - www.jetcarrier.com Lykke til!
Knøttet ble juli-baby Skrevet 18. april 2008 #9 Skrevet 18. april 2008 motherhood.com har en god del fine kjoler, både til daglig bruk og til pent. Jeg har kjøpt mange skjørt derfra (liker ikke kjoler) og er veldig fornøyd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå