Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

En takst som gir en generell oversikt, vi trenger ikke den aller grundigste men for å få en god verdivurdering hvor takstmann går over rimelig nøye (trenger ikke den mest utfyllende takstrapporten)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi betalte litt over 4000 kr for vår. Den var veldig grundig. Takstmannen var her i nesten 2 timer (rekkehusleilighet) og skrev en utfyllende rapport.

Skrevet

Vi betalte vel 4000,- for takst på rekkehuset vårt....

Skrevet

hmm det er såpass ja... Da må vi vel sette av litt penger da. Vi har mulighet for et mye billigere lån nå så det kan nok hende vi går for en takst ja

Skrevet

Men hvis du bare trenger en verdivurdering så kan du bruke en megler, og det er som oftest gratis:)

Skrevet

vi har akkurat betalt litt over 6000 for vår takstmann...

Skrevet

Vi betalte 3750,- for vår ( også rekkehus) Verdivurdering er ofte nok dersom du skal refinansiere lån og det er jo helt gratis.

Skrevet

Vi betalte ca 4000 for en takst som jeg helt ærlig kunne skrevet selv. Han brukte max 15 minutter og det var en masse fiel som jeg måtte rette opp i taksten.

Bruk gratis meglervurdering, det holder som regel for bankene.

Skrevet

Banken krever at verdivurderingen gjøres slik at megler kommer til stedet ikke bare "anslår" en pris ut fra erfaring i området. Vet dere om de drar fysisk ut i boligen når de tar gratis verdivurdering?

Skrevet

Jeg betakte akkurat 2500,- for takst i forbindelse med salg av bolig. Var et taksthus som gjorde jobben, ikke megler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...