Gå til innhold

Redd for å bli skviset ut på jobben!!

Anbefalte innlegg

Jeg er ca 8 uker på vei, må snart fortelle på jobb at jeg er gravid!

Sjefen min er en pussig skrue... man veit aldri hvor man har han!

Han er typen til å kunne finne på å skvise meg ut når han får vite at jeg er gravid... jeg har kun jobbet i bedriften i 4,5 mnd, så jeg er enda i prøvetiden!!

Det har vært en rolig periode på jobb så jeg er redd for at han skal bruke det for å få meg ut av firmaet!!

Noen som har noen innspill på dette?

Trenger noen gode råd på hvordan håntere denne mannen

Fortsetter under...

Han kan ikke bruke "prøvetiden" for å skvise deg ut... man skal gjøre store feil, for å kunne gi noen sparken i prøvetiden...

Har selv hatt en sjef som skviset ut personalet han ikke ville ha der... var ikke så enkelt det...

Vanskelig å si hvordan du skal håndtere han.... men du må nok bare si det som det er.. tror du du vil klare å jobbe i den bedriften under svangerskapet?! er jo noen jobber som er ekstra tunge når man går gravid...

Jobben i seg selv er ikke tung, så det er ikke noe problem!

men han har skviset ut andre personer han ikke ville ha dær...

så er litt redd nå, skal aliere meg med legen i dag slik at jeg har en sykemld i bakhånd om noe skulle hende:-)

det er nok lurt... ( og ha en SM i bakhand)... men spørs hvorfor han har skviset ut de andre?! Noen sjefer har en tendens til å skvise ut de de føler gjør en dårlig jobb...

og din innsats på jobb er jo ikke forskjellig fra om du er gravid eller ikke?! hva jobber du med?

Jeg jobber som interiørkonsulent, tegner og selger kjøkken, bad og garderobe..

For å si det sånn så må han bare oppleves, han er vanskelig å forklare!

det kan jo så klart være andre årsaker enn de som vi andre veit om, det er jo bestandig to sider av en sak...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...