Gå til innhold

MENS er 7dager forsinket!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei alle sammen!!!!

har et spørsmål til dere me arfaringer...jeg tror jeg kan være gravid men er ikke helt sikker.. dere ser det at mensen er ikke komet enda. saken er den at jeg pleier og kjenne på kroppen at mensen kommer 1 uke før jeg egentligt skal ha den og jeg kjenner inenting....

det jeg har nå er økt utflod, føles ut som jeg har eteleraent ved livmora og noe forsiktig til littmer ubehagelig stiking i HØYRE eggstokk. har også fot en form for mørkere omris yterst me brystvorta som er mye mørkere en den har vært før.

klarer ikke holde magen inne for det er ubehageligt går liksom oppblåst i magen, og når eg har litt stramme bukser på meg som er litt lave i livet strammer de å merker det er ubehageligt.. føler det presser mot noe en form for klump...

tog gravi test i går kveld men den var negatift. men me hån på hjerte kroppen min har aldri vært son før og jeg kjenner akorat son eg klump eller værtfall etteleraent der nede..... noen som vet? er uggen i magen ganske ofte men ja testen er negativ og 7 dager over. har den altid presis og kjenner når den skal komme men det jør den ikke men alikevel føler jeg nesten også at den skal komme... fatter ingen ting...

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ jeg ønsker meg en Spire som fittttteeeerrrr:D

Fortsetter under...

Skrevet

Hei.

Krysser fingrene for at du er gravid.

Det er kjemp frustrerende å gå flere dager over ikm sånn.

Jeg har alltid hatt stabil syklus hele veien, bortsett fra 1 gang i disse 8pp mine... Da gikk jeg og 1 uke over tiden, og da dukket tante opp.

Nå er jeg 2 dager over ikm, og har ikke andre symptomer enn omme pupper som jeg og ofte har før mensen kommer.

Ingen tegn til at tante kommer, ikke murringer eller noe. Så ikke vet jeg.

Håper spira sitter snart:) tvi tvi.

Gi meg en oppdatering på hvordan det går.

Skrevet

har lest lit at det kan være jeg må vente værtfall noegn dager til før jeg tester vis ikke tante er kommet. men det er helt rart kroppen min er ikke som før.. hehe må gå med store gensrer nå for å sleppe og få øyer på at magen min er så oppblåst...hehe

så vi får se menmen er lit gira me er redd for og bli skuffa:/

Skrevet

hei x fingrene for at du er gravid da..

jeg er nå i morgen faktisk 14 dager over ikm. var hos legen for 1 uke siden for å ta en test der og de kunne ikke se noen ting. ville ike ta blod prøve noe jeg skulle gjort sikkert men er sykt redd for leger og sprøyter og slikt sa manner meg nesten opp bare for å gå til legen..

har selv hatt slik at jeg føler meg oppblåst i magen, mørkt omris på puppene, stikking i høyre eggstokk..

ikke spør meg hva det kan være men vi får krysse fingrene..

klem

Skrevet

off ja kjenner igjen meg selv og sprøytene off liker ike dem men kan de se om du er gravid på å ta det? vor fort får du svar om de er negatift eller positift?

bare husk pust me magen og trykk deg selv ved siden av nagla me tomlen på håna du har ledigt ;) tips sliter me det same og gjør dette:P

jeg håper bare på at jeg tester positift altså:D is ikke må det være noe galt med meg:P

Skrevet

Hei! Jeg er også 7 dager forsinket idag!!! Og har bare fått negative tester:( Mine symptomer er at jeg har ufattelig ømme bryster, som virker som de har vokst litt, i tillegg er jeg litt rar i magen og kjenner et slags trykk nederst i magen. Jeg bestilte meg legetime idag, så skal til legen på fredag. Håper han finner ut hva som skjer! Begynner nesten å lure på om det er mulig å INNBILLE seg at man er gravid?! Det hadde vært utrolig flaut;)

Lykke til til deg! Håper vi begge er gravide! (og ikke bare innbiller oss ting!)

Klem

Annonse

Skrevet

ja vis jeg får negatift svar i mårå tiligt ring jeg legen og srør om lege time for jeg og har et trykk helt ner i magen:( som har var og hålt på lenge

men vi får håpe det beste;) lykke til;)

Klem:D

Skrevet

nei testen var vist neativ... hmmm va skal jeg gjøre nå da?

Skrevet

du må ringe legen,kan jo være grunner for at mensen er forsinket,venninnen min som er gravid,når hun tok tester var de bare negative selv om hun var gravid,kansje spørre om en blodprøve?

Skrevet

Ja ta en blodprøve. HCG hormonet viser seg først i blodet.

Skrevet

jaja 8 dager i dag og ingenting har vært hos legen og tatt bloprøven men får ikke svar før i måren eller på fredag...

vi er så spente har jo kjøpt for ei hall formue i QT som bare har vært negative. stakkar han mannen min han er jo også så gira:)

har sett på baby seng, stelle bord og alt vi planlegger opp og ned i mente.. men jeg mener er ikke prøven positift må det være noe galt med meg..

off jeg er ring i magen nå... så får se da enten i måra eller på fredag har jeg svar:D

gruer meg nesten av spenning:D:D:D:D:D:D:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...