Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var og hentet medisinene i går, og lurer virkelig på om reaksjonen jeg fikk egentlig er standard...? "Skal det være så dyrt?!? Eller "Oj, dette var dyrt!" Eller "Er du klar over at dette er dyrt....!??"

Har opplevd dette alle tre gangene, og det som egentlig irriterer meg er at jeg står på et offentlig sted og er ikke interessert av at `alle` kan trekke slutning av hva jeg kjøper. Det kan jeg i allefall innbille meg at de gjør. Hallo, hva med litt diskresjon, sa jeg. Ja, selvfølgelig, unnskyld. (Skulle bare mangle,sier nå jeg)

Og mine svar på spørsmålene var ja, ja og ja...! (Dyrt som faen!)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke videre taktfult akkurat :o(.

De glemmer vist at de burde utvise diskresjon...

Skrevet

ja det har jeg hørt de to gangene jeg har handla hos dem også. lite profesjonelt syns jeg.. neste gang handler jeg et annet sted.

Skrevet

Jeg har opplevd det på alle mine 4 forsøk hehe, da har jeg bare svart kaldt og rolig :" ja, det koster og ikke få det til på egenhånd i senga, det har kostet meg over 100.000 kr til nå, så litt til går nok bra :o) så har jeg bare vært super blid, nesten sånn overblid hehehehe.. det har blitt ganske stille bak disken...

Skrevet

Ja, det opplevde jeg også. Apotekdamen sa: "ja jeg håper du er forberedt på at dette blir dyrt"... Jeg hadde forberedt meg på at det ble dyrere.

Men jeg er enig i at det trengte de ikke å nevne. Blir det dyrt så er man forberedt på det....

Skrevet

Jeg hentet puregonen i helga. Da han sa prisen sa han samtidig unnskyld... :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...