Anonym bruker Skrevet 8. april 2008 #1 Skrevet 8. april 2008 Lillejenta i magen har ikke fått navn, men nå liker vi Evelina Sophie. Eventuelt Evelina Ingeborg.. Hva synes du?
prebs Skrevet 8. april 2008 #2 Skrevet 8. april 2008 Hva med Ingeborg Sophie...hehe? Saken er at jeg synes både Ingeborg og Sophie er kjempefine navn, men jeg er ikke glad i Evelina... Men av dine forslag ville jeg tatt Evelina Sophie, det andre ble litt tungt, synes jeg:-)
Gjest Skrevet 8. april 2008 #3 Skrevet 8. april 2008 Enig med Prebs men synes Ingeborg er finest alene:)
Anonym bruker Skrevet 8. april 2008 #4 Skrevet 8. april 2008 Ikke Sophie, ihvertfall! Ingeborg er fint
Gjest Skrevet 8. april 2008 #5 Skrevet 8. april 2008 Likte Evelina, jeg! Men kanskje finest alene...?
Gjest Skrevet 8. april 2008 #6 Skrevet 8. april 2008 Evelina og Ingeborg er to flotte navn, men ble kanskje litt tungt sammen? Evelina synes jeg er finest, helst alene. Eller Evelina Sophie:-) Ingeborg alene er også nydelig. Nei, huff, dette var vanskelig! Dere tar et godt valg uansett hva dere velger:-)
Anonym bruker Skrevet 8. april 2008 #7 Skrevet 8. april 2008 Jeg liker Evelina kjempegodt, et nydelig navn! Jeg syns Evelina Ingeborg ble litt tungt og klinger ikke helt, da var Evelina Sophie bedre og veldig fint. Ingeborg syns jeg er et navn som er vanskelig å kombinere med et annet navn, men Ingeborg Sophie høres ganske bra ut. Men ikke Evelina Ingeborg.
Vannmann35 Skrevet 8. april 2008 #8 Skrevet 8. april 2008 Liker ikke Evelina, og Evelina Ingeborg klinger heller ikke pent. Evelina Sophie er bedre da.
StorkeMammaen Skrevet 8. april 2008 #9 Skrevet 8. april 2008 Jeg syns både Ingeborg og Evelina er fine navn, men syns det klinger best med Ingeborg Evelina, kan jo fortsatt bruke Evelina i dagligtalen hvis det er det dere vil. Lykke til.
Synnøve_Solbakken Skrevet 8. april 2008 #10 Skrevet 8. april 2008 Syns ikke de passer sammen. Både Sofie og Ingeborg er flotte navn, liker ikke Evelina.
Anonym bruker Skrevet 8. april 2008 #11 Skrevet 8. april 2008 Evelina Ingeborg er rett og slett en snodig kombinasjon: Eveliiina Ingeboooorg, nå er det middaaaag.... Kombinasjonen med Sophie er hakket bedre, men fortsatt en smule pompøst. Hadde nok gått for enten Ingeborg eller Sofie, til nød en kombinasjon av desse to.
Gjest Skrevet 9. april 2008 #12 Skrevet 9. april 2008 Veldig tung kombinasjon. Velg Evelina Sophie eller Ingeborg Sophie! Eventuelt bare Evelina eller Ingeborg. Liker Evelina, jeg.
Anonym bruker Skrevet 9. april 2008 #13 Skrevet 9. april 2008 Evelina Ingeborg var en veldig dårlig kombinasjon, Evelina Sofie er ganske fint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå