bambi på isen Skrevet 8. april 2008 #1 Del Skrevet 8. april 2008 Fikk endelig reductil idag, etter ørten forskjellige blodprøver (stoffskifte) og spyttprøver (kortisol), la veldig mye på meg mens jeg gikk gravid (har 3 barn, de er 2, 4 og 6 år). Så idag gikk endelig legen med på å gi meg reductil, nå syns hun vist synd på meg, for nå har jeg trent 4 dager i uken siden 2 januar, og jeg har ikke gått ned 1 gram!!!!!!!! + at jeg fortalte henne om en episode i dusjen, var på svømming med ungene da jeg merka at en liten gutt (4 år) sto å så på meg, hørte han sa noe til mammaen sin, hørte ikke helt hva han sa, men hørte hva mammaen sa!!!!! Hun sa at hun dama er tykk for hun har spist for mye mat!!!!!!!!!!!!!!!!! Så nå lurer jeg på om det tar lang tid før jeg merker noen endring på vekta, hva er deres erfaring?? Skal forsette å trene slik som før + begynne å gå litt mer turer, nå har vi det jo lyst å fint 24 timer i døgnet her oppe i isødet hvor jeg bor:-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137399614-reductil-noen-sp%C3%B8rsm%C3%A5l-til-dere-erfarne-brukere/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
nickoline og supermann Skrevet 8. april 2008 #2 Del Skrevet 8. april 2008 ønsker deg lykke til... hiv deg på veidagen mandag, så kan vi backe hverandre opp litt underveis. jeg begynte på fredag. har prøvd å spise mindre, men 400 gram på 2-3 uker var for dårlig... hadde vært hos legen og tatt blodprøver jeg også. Ringte fredag og fikk resept med en gang. jeg begynte aktivt å slanke meg for 3 uker siden på 83,6. I dag stod den på 80,6. så noe har skjedd siden fredag. er spent på mandag. skal på trening i morgen, og prøver å gå tur. sit ups om kvelden. også skal jeg kjøpe meg den berømte rockeringen de dagen jeg ikke får kommet meg ut. jeg føler litt sult, men blir fort mett. merket det allerede dagen etter. har ikke drukket brus siden fredag. det gjør jeg hver dag ellers. merker ikke sug engang. klarte tom å si nei til den deilige kaka på foreldrekaffen i barnehagen i dag. dvs jeg har drukket et halvt glass cola light i dag morges. kun for å være høffelig. men smakte faktisk ikke noe godt i det hele tatt. jobber i hjemmetjenesten, og får alltid et glass brus hos en hyggelig dame jeg hjelper om morgenen. sa ja, for ellers vet jeg at hun ville blitt lei seg. så jeg tror det funker.... stå på.... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137399614-reductil-noen-sp%C3%B8rsm%C3%A5l-til-dere-erfarne-brukere/#findComment-137400698 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå