Gå til innhold

Svigermor: "Hva ønsker du deg til bursdagen?"

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Her står jo ikke ungene i fokus en gang. Ihvertfall ikke i fjor da svigers var i syden på 1-årsdagen. Greit de glemmer meg men ikke barna. Men hvorfor spør hun hva jeg ønsker meg når hun ikke gir meg noe? Har alltid fått før.

Annonse

Jeg får penger fra svigermora mi hvert år på bursdagen min, til tross for at jeg virkelig ikke vil ha noe fra henne. I år ga jeg pengene til et veldedig formål. Grunnen er at hun behandler meg veldig dårlig, og nå som jeg har minimal kontakt med henne så prøver hun å kjøpe meg tilbake. Den samme dagen hun satte inn pengene så krevde hun omtrent å få snakke med meg, men jeg vet at hvis jeg gjør det så begynner hun bare på`n igjen. I stedetfor så får jeg samboeren min til å takke moren sin fra meg. Hun har alltid kjøpt ting til ungene sine i bytte mot kjærlighet, og jeg vil ikke ha det sånn. Hun har et veldig overfladisk forhold til alle.

Jeg gruer meg til hvordan hun blir når vi får barn.

• 2 år senere...

Jeg er så glad for at min vennegjeng og familie vet å sette pris på hverandre selv etter fylte 18, da flere (her inne, har heldigvis aldri møtt sånne irl) mener man skal slutte å gi gaver. Vi feirer alle bursdager, for store og små, med bursdagsfest, kaker og gaver. Jeg setter så stor pris på det :-)

Jeg har heller aldri fått bursdagsgave av min svigermor, til tross for at jeg har bursdag kun 5 dager etter min mann (som alltid får et tonn med gaver av moren sin). De første årene synes jeg det var trist, jeg trodde hun ikke likte meg. Nå vet jeg at det ikke er tilfelle, men hun er en litt fjern dame og jeg tror faktisk ikke hun VET når bursdagen min er. Får veldig flotte julegaver da :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...