Gå til innhold

Til Tromsøstudent eller andre erfarne regelryttarar..

C@milla *EMIL*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har eg lest veldig på alle desse innlegga som er gjort rundt studier og smutthullet :o) Men har jo då spørsmål(sjølvsagt) siden det tar litt(..) tid før ting synker inn her.. Her kjem det:

Eg har studert dei siste åra. Dette studieåret har eg studert 50 %. Har jobba vikar nokre månadar, men vart sjukemeldt sist månad. Eg har ikkje anna avtale med jobben enn som ringevikar så derfor antar eg at eg ikkje får sjukepengar av dei.

Ventar barn i midten av august, og skal studera vidare i 50 %, ser at eg bør melde meg opp til minst 75% studier for at far skal få rett til permisjon(?).

Eg tenkjer å ta ut eingongsstønaden, og håpar då på fødselsstipend frå lånekassen i tillegg.

Far har jobba 60 % i år, og studerar ved sida av(75% studie) med lån.

Vert det smuttholet likt for oss då? Kan eg få eingongsstønad, og fødselspengar, i tillegg til at far kan ta ut permisjon med lønn? Og sidan han no jobbar60 %, kan han redusere denne stillinga med gradert fødselspermisjon(med samtykke frå arbeidsgivar) og framleis få pengar(og fri)?

Undrar meg på om det er nokre andre reglar sidan far ikkje jobbar meir enn 60 % nå.. eller om det som står i innlegga gjeld..

Var det rotete? (rotete i hovudet mitt og :o))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et punkt til..

Eg er under omskulering via attføring, og veit derfor at eg automatisk ikkje får foreldrepengar, men har rett på eingongsstønad. Virkar attføringa mi inn på noko som helst her, om eg tar studie og får støtte frå lånekassa? Har studert med støtte heile tida sjølv om eg har attføring(minimunstrygd der, så ein blir ikkje rik..)

Skrevet

Hei jeg svarte akkurat på litt av dette under smutthullet.

Du kan få engangsstønad og fødselsstipend.

Så får han foreldrepenger.

Utifra hvordan jeg forstår regelverket, så TROR jeg ikke han må redusere stillingen. Han må simpelten inngå en avtale med arbeidsgiver om å fortsette å arbeide i 60% stilling. Så forstår jeg det slik at han da for en periode vil få utbetalt som om han arbeidet i 100% stilling. Utbetalingen fra NAV vil da til sammen tilsvare det han ville fått utbetalt dersom han hadde tatt helt fri. Om dette faktisk praktisere slik er jeg litt usikker på, siden det nesten er for godt til å være sant. Men jeg har lest og lest, og klarer ikke forstå regelverket på noen annen måte.

Selvfølgelig kan han også redusere stillingen, og resultatet vil bli det samme.

Var dette rotete? :)

Skrevet

Hihi, nei ikkje rotete i heila tatt! Nå har du faktisk svart meg to plasser, så du fortjene virkeligt utmerkelsen "Knopp" !!! :o)

Du må ha tusen takk for hjelpå altså, eg hadde nesten avskreve heile maen min eg.. ;o)

Skrevet

Så til punkt 2.

Attføring er litt spesiellt.

I folketrygdlovens kapittel 11 om attføring, står det ingenting om at denne mistes dersom du tar engangsstønad eller tar foreldrepenger.

Attføringspengene regnes som inntekt, og går derfor inn i det grunnlaget for foreldrepengene. Det betyr at du normalt vil få foreldrepenger basert på attføringen. Det vil si at den samme utbetalingen bytter navn fra attføring til foreldrepenger.

Så kommer det interessante. Dersom far tar ut foreldrepenger, så vil du (i tillegg til fødselsstipendet fra lånekassen) motta engangsstønad OG når 6 uker etter fødselen har gått så vil du da fortsette å motta din gamle attføringsstønad.

Dere vil da sitte igjen med pose, sekk, bagg OG pose... ;)

Det eneste problemet jeg kan se for meg er om NAV har problemer med at du fortsatt går på attføring, dersom du øker studieprogresjonen fra 50% til 75%. Dersom dette går greit, så kan det se riktig bra ut...

Du må sjekke dette siste med NAV. Spent på å høre hvordan det hele går. Lykke til.

Skrevet

Hei C@milla!

Jeg har også vært under yrkesrettet attføring, og jeg fikk beskjed om at atføringspengene opphører idet du har født- uten unntak fikk jeg beskjed om.

Skrevet

Ang økning av studieprogresjonen:

Så lenge en har fått godkjent yrkesrettet attføring, spiller det ingen rolle for NAV om du øker studiebelastningen- så lenge du bare gjør deg ferdig innen den tidsfristen du har satt opp sammen med ditt lokale NAV-kontor. Jeg har endret endel under mitt studieforløp, og det har aldri vært noe problem så lenge jeg bare har underrettet dem i forkant.

Skrevet

C@milla, dersom du får et annet svar fra NAV enn meg ang atføringspenger og fødselspenger, hadde jeg satt stooooor pris på om du deler det her :)

Skrevet

Hei!

Det eg har fått vite angåande attføringa, er at eg må ta ein pause på 6 veker frå attføring, for å få eingongsstønad. Dersom vedtaket mitt om å gå vidare på skule neste år går igjennom(dei er ikkje akkurat raske der nede...) ville eg kunne gå vidare på skule med attføring og få eingongsstønad.. Ser det står noko om at du ikkje får attføring om du vert gravid - antakelig om du må slutte med utanninga antar eg då..

Det eg vart fortald, og det eg klarar å lese meg til, er at ein ikkje får foreldrepengar(permisjonspengar) utanom eingongsstønaden med attføring eller rehabiliteringspengar.. det kan du bare få om du har vore sjukemeldt eller i jobb.. Men eg skal ned å krangle litt med dei ein dag, og då kan eg gjerne legge inn det dei fortel meg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...