Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg syntes også det er dumt at de fjernet anonymknappen fra krangle! Syntes de som sliter med hetsing kan flytte over til skravlesiden, der er det ikke mulig å være anonym.

De velger dette selv ved å ville være der inne.

Hva er vitsen ved å henge på krangle om man om og om igjen blir hengt ut? Er det ikke bare å ta hintet da og bytte over til ett annet forum?

Nei synes vi trenger den anonymknappen på aleneforeldreforumet, for de som nettop er blitt alene å lurer på ting men som ikke vil at alle skal vite at de er blitt alene enda osv (vet det er en del av dem) :)

Men anonymknappen på krangle tror jeg det er behov for, tydelig at det er nødvendig med ett forum hvor de kan spre galle anonymt de som trenger det uten at vi som ikke trenger å spre galle må være skyteskive for dem.

Annonse

jeg syns ikke at vi skal fjærne anonymknappen, men at moderator kan vise LITT engasjemang og i det minste svare på slike innlegg som dette. for det er ganske lengesiden det ble postet.

hva er egentlig lov på aleneforeldreforumet? kan jeg trykke anonym og hetse en gruppe mennesker helt ukritisk?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...