Anonym bruker Skrevet 8. april 2008 #1 Skrevet 8. april 2008 Men hvor er det man får åpning?? Er det åpningen som utvider seg eller inni ???
Anonym bruker Skrevet 8. april 2008 #2 Skrevet 8. april 2008 Eh, inni såklart. Ja, idiotisk spørsmål Det er livmormunnen, altså der livmora "åpner" seg ned til skjeden som åpnes. Ikke skjedeinngangen *humre*.
Kjukka Skrevet 8. april 2008 #3 Skrevet 8. april 2008 Ja, inni liksom. Er livmorhalsen som åpner seg. Og det finnes ikke idiotiske spørsmål, bare idiotiske svar. Jeg visste heller ikke dette før jeg ble gravid og skulle føde.
Anonym bruker Skrevet 8. april 2008 #4 Skrevet 8. april 2008 åssen i helvete skal jeg få hue ut av skjedeinngangen da?? har jo blitt jomfru igjen.... skikkelig trang.. auch..
Anonym bruker Skrevet 8. april 2008 #5 Skrevet 8. april 2008 hehe.. unnskyld at jeg ler, men trodde du seriøst at det er musa di som blir 10 cm i diameter? hehe *ler så tårene triller av det "synet"*
HelenFlores Skrevet 8. april 2008 #6 Skrevet 8. april 2008 Men man blir videre/slappere nedentil også når det nærmer seg og er veldig tøyelig:) så det skal nok gå bra:D
Anonym bruker Skrevet 8. april 2008 #7 Skrevet 8. april 2008 Anonym - det er jo du som er DUM i hodet!! Hvis ikke alt utvider seg, hvordan får du da ut babyen? Musa - hvor er den, om ikke det er der babyen kommer ut? Jeg har blitt videre der nede etter fødselen, og HI sitt spørsmål var aldeles ikke dumt!
Anonym bruker Skrevet 8. april 2008 #8 Skrevet 8. april 2008 Jeg lurte på det samme før jeg fikk barn....hadde liksom ikke hatt noe intrs. av å sette meg inn i det tidligere.
Gjest Skrevet 20. april 2010 #10 Skrevet 20. april 2010 det er mye mer idiotisk å gå å lure på ting enn å bare stille spørsmålet. Ingen er født med kunnskap om graviditet og føding, og svaret til første anonyme er rett og slett idiotisk. Aner du selv hvor dum du fremstår som? Og HI, hvis du registrerer deg på babyverden.no får du tilsendt fødselsboken som gir mange svar på spørsmål rundt fødsel:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå