Gå til innhold

flere som er 100% sykmeldt??

Anbefalte innlegg

Jeg har nå blitt 100% sykmeldt igjen, og legen regnet med at jeg måtte belage meg på at jeg ble det resten av svangerskapet.

Grunnen til at jeg er sykmeldt er pga en gammel ryggskade som har begynt og krangle nå som det skjer saker og ting med kroppen samt at bekkenet krangler litt.

Så nå går dagene med til og gjøre litt husarbeid/hagearbeid så lenge jeg orker, så hvile litt med tv og en bok el lignende.

Føler at man blir litt ensom når man blir sykmeldt, venner er jo på jobb om dagen og på kvelden er de ofte slitne og ikke klare for en litt hyper gravid venninne. haha

Er det flere som har det som meg?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137398974-flere-som-er-100-sykmeldt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja jeg er også 100 % sykemeldt... men jeg har gått sånn helt siden midten av januar... Jeg sliter med akkurat det samme som deg. Jeg har KRAFTIG bekkenløsning, og en gammel ryggskade som har kommet tilbake. Skjønner akkurat hva du prater om... jeg kjeder meg noe enormt, og det blir desverre til at jeg føler meg litt ensom...

Nå har jeg begynt å telle dager til jeg slipper å være alene... hehe ser du har termin bare to dager etter meg ;)

Håper alt går bra med deg, men du er ihvertfall ikke alene... :)

Mange lykketil klemmer.

Jeg er 50% sykemeldt, har hat fast vikariat i barnehage siden nyttår, og siden jeg mangler 1mnd for å få barselpenger, ga sjefen meg 1mnd vikariat til, Hvis jeg sykemeldte meg 50%. bedre å være på jobb halv tid og være opplagt, enn full tid på halv maskin;)

Annonse

Jeg er også 50% sykemeldt fra i dag. Vondte bekensmerter om dagen. Alt gjør vondt...uff...uff. Blir kanskje bedre nå som jeg får tatt ting i litt roligere tempo.

Men tror jeg kan få mange timer som jeg kjeder meg fremover....men da har vi jo BIM..he..he

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...