Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg fikk pergotime av én lege, og var til kontroll hos en annen lege fordi den første ikke hadde time.

Den andre legen sa at han så syster på eggstokkene, og at dette kan nærmest virke som p-piller, at det hindrer egg i å løsne. Er det virkelig mulig? Det er jo et eggløsningsmiddel... Han viste meg systene på UL , og jeg har ikke hatt slike før.

Han sa det kom av overstimulering. Jippi...:-(

Noen som har hørt om dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Nei, dette har jeg ikke hørt om! Har prøvd pergo i flere mnd, men ingen av legene jeg har vært borte i har nevnt dette. Fysj,så ekkelt! Kunne de si med sikkerhet at det var pga pergoen?

Skrevet

Hei !

Jeg hadde en pergo kur som jeg fikk fra sykehuset i fb med utredningen.Den gjorde at jeg fikk en cyste,noe jeg aldri har hatt hverken før eller siden.Det heldige var at den forsvant av seg selv da.

Gyn på sykehuset bekreftet at den kom av pergoen.

Skrevet

uff, det høres ikke bra ut!

Får bare bekreftet den dårlie magefølelsen jeg fikk etter jeg hentet min pakke Pergotime på apoteket og leste om bivirkningene.... så jeg har ikke startet på min pakke. Følte legen skrev resepten i mangel på å kunne gjøre noe annet. Jeg syns det er skummelt med alle medikamentene vi putter i kroppen...

Skrevet

Jeg ville kanskje ikke latt frykten for cyster stoppe meg i bruken av pergotime...Jeg ville trolig heller vært villig til å prøve,i håp om å lykkes med det.Hadde man klart å unnfange ønskebabyen på pergo fremfor å stå løpet ut med prøverør så vet jeg hva jeg hadde foretrukket.. :o)

Lykke til !Der er faktisk mange babyer laget på pergo...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...