Gjest Skrevet 8. april 2008 #1 Skrevet 8. april 2008 Var på UL idag og må fortsette en uke til med nesespray før oppstart med sprøyter. Så da ligger vi jo mer likt i løypa Hvordan går det med sprayingen din? Fått noe dato for infomøte/legetime?
prøver28 Skrevet 9. april 2008 #2 Skrevet 9. april 2008 Hei=) Har tatt spray i 3 dager nå, merker absolutt ingen ting.... håper selvfølgelig jeg ikke får mensen til helgen=) heheheh. Håpløs! Har time på riksen 22 .april. Fikk du ikm som vanlig selv om du var på spray? Hvordan føler du deg?
Gjest Skrevet 9. april 2008 #3 Skrevet 9. april 2008 Jeg fikk mens på dag 37 i syklusen. Det er ganske normal for meg. Alt fra 32 dager +++++ Har ikke merket noe bivirkninger annet ømmere pupper enn vanlig før ikm. Nå har det heldigvis gått over Ellers alt som vanlig. Er den timen første kontroll? Har du fått vite når du starter sprøyter? Eller bestemmer de det da? Hadde håpet på uttak den uka jeg, men forhåpentligvis blir det uka etter istedet Hehe... Hvis alt går som planlagt da og det vet man jo aldri. Skal i alle fall inn til ny kontroll 16.april
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå