Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor kjøper dere gulpekluter hen? Som er ok store og bra..

Og hvor mye koster de? Synes det er vanskelig å finne billige kluter..

Skrevet

jeg kjøpte en gang på cubus og princess. prisen husker jeg ikke, er gjerne tre fire stk i pk.

Skrevet

Jeg har brukt tøybleier som jeg kjøpte på tøffeliten.Men syns at disse var så store. Så da kjøpte jeg heller kluter på princess. Da vaskekluter. Er fem i pakken. Tror de kostet 15 kr. Har brukt å hatt de i halsen på mini sånn at hun ikke gulpet på seg men på kluten.

"tørklesmekkene" er jo også veldi ok å bruke. Det ser jo veldi bra ut da. :) 29 kr per stykk på Exit.

Skrevet

Bruker flanellsbleier fra Sparkjøp. De er knallgode. Jeg har flust - brukes overalt.

Skrevet

Enig med Kitty... Heier på Sparkjøp sine tøybleier!!

Skrevet

Jysk. Tøybleiene, 12pk koster 99,-

Skrevet

Jeg har også tøybleiene fra jysk, de er helt supre ;-)

Skrevet

Jeg har fått mine av svigermor, hun bruker de til kjøkkenduker. Store og gode, 6 i pakken og kjøpt på Spar Kjøp.

Skrevet

Jeg kjøpte på Kid. 5 pack for 20 kr.

• 1 år senere...
Skrevet

de koster 129,- nå!

12 pk 70 x 70 cm gaskluter på Jysk

Gjest eelis+kian
Skrevet

Jeg har kjøpt de hvite klutene på Princess, tror det er tre for 30 kr. De kjennes helt merkelige ut før man får vasket dem, men etter en runde i maskinen blir de myke og gode :-) Jeg bruker dem som "hodepute" til babyen også.

Skrevet

Jeg har kjøpt noen på name it. Tror det var ca 100 kr for 8 stk. Gode kluter og grei størrelse. Ikea har også noen rimelige men de synes jeg var enormt store!

Skrevet

Jeg har noen fra name it. De kostet 99kr, men husker ikke helt hvor mange det var. Rett under 10 tror jeg. Jeg har også noen fra ikea, som jeg fikk av mamma. De er like store som de fra name it, men litt tykkere. Også har jeg gasskluter fra princess. 3pk, men husker ikke prisen. De er smalere enn de andre, men er perfekt hvis man bare skal tørke vekk litt melkerester rundt munnen.

Skrevet

jysk sine er billig og bra.

har også fra kid, prinsses, barnas hus osv. Ja har er gulper og har veldig mange men her har det virkelig vært nødvendig til tider. husker ikke pris.

bruker de også som hodepute- så slipper man bytte laken om han skulle gulpe.

Skrevet

Vi bruker mest de store fra name it, men også gaskluer kjøpt på cubus (de er litt små etter at jeg fant de fra name it). Husker ikke prisene, jeg...

Skrevet

Favorittene er de fra name it! Myke og gode, og tåler vask etter vask. Og har søtt mønster.

Ellers har jeg rosa gaskluter fra Rema (!) De er helt greie, men vær obs for mye loing i starten! IKKE vask de sammen med noe annet, det gjorde jeg *grøsse*; rosa lo overalt. Men når de er vasket noen ganger er de ok.

Har også noen fra Ikea, de er ok også, men de er litt stivere.

Ellers bruker jeg suttekluter fra Princess tror jeg det var, som gulpekluter.

Skrevet

Kid interiør har 10 i pakka til 99kr. De liker jeg godt

Skrevet

kjøpte på jysk og kid vi:-) fikk også endel av min mor.. som hun i sin tid hadde rappa fra barsel:p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...