Gå til innhold

vil så gjærne

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heysann er det noen som kan hjelpe meg med gode råd/svar??? Føler at tiden er inne nå for å få barn, heldigvis er mannen enig :)

Men tok graviditets test i dag, å ble skuffa, tok eggløsningstest for en kort tid tilbake siden å den var positiv, da var det bare å stå på, nå 1 og en halv uke etterpå har jeg vont i brystene, føler meg veldig trett osv. men tok test i dag å den var negativ :( er det tidlig å ta test kanskje???? ( har en veninne som tok bare 5 dager etter eggløsning å da hadde hun nok HCG til at testen viste at hun var gravid. Hjelp vil så gjærne

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du,

ja det er en spennende periode dere går inn i. Gratulerer med avgjørelsen! :)

I utgagspunktet skal man ikke teste før max 3 dager før forventet mens. Har du oversikt over hvor lange syklusene dine er ennå?

Mitt tips er å føre oversikt over syklusen din, eggløsning (+HCG økningsdagene hvis du bruker monitor). Prøv å være tålmodig og tenke langsiktig på det, jeg vet det ikke virker sånn men gjennomsnitlig tar det norske kvinner mellom 6mnd-1år å bli gravide.

Jeg var også VELDIG klar da vi endelig bestemte oss for å forsøke, og da resultatene uteble kom bekymringene om jeg kanskje ikke kunne og alle de vonde tankene. Det ble verdens lengste ni måneder (med sex hver eneste eggløsning) før plutselig en dag dukket det en svak ekstra strek opp på graviditetstesten...

Det kommer sikkert til å gå kjempefint! :)

Skrevet

jeg testa positivt lenge over IKM så tror bare du skal prøve senere;) fikk mange negative tester først.

Skrevet

JOHOOO det var jeg som "ville så gjærne" (som startet denne debatten) jeg er gravid :) tok test i dag å den var positiv JIPPI :)

Skrevet

Gratulere så masse:)

Veldig glad på dine vegne...er selv veldig klar for barn, og skal gå i gang med barneplanene så snart som mulig:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...