Anonym bruker Skrevet 8. april 2008 #1 Skrevet 8. april 2008 Klarer ikke besthemme oss! hvordan tenker du at en Pernille\Ellinor er? hvordan tenker dere at hun ser ut? spenndene og se hva andre forbinder med de navna:-)
Anonym bruker Skrevet 8. april 2008 #2 Skrevet 8. april 2008 (Grunnen til at jeg er anonym er at noen jeg kjenner er her inne og navnevalget skal være hemmelig inntil dåpem;)
Anonym bruker Skrevet 8. april 2008 #3 Skrevet 8. april 2008 Ellinor er pen og snill. Pernille har rødt hår og er smart. Ville valgt Ellinor. Hvorfor skal du vente til dåpen med å si navnet? Dåpen har egentlig ikke så mye med navnet å gjøre, men det er det tydeligvis ikke så mange som vet.
Anonym bruker Skrevet 8. april 2008 #4 Skrevet 8. april 2008 Pernille er finest, absolutt. Ser for meg en sprek og tøff jente. Ellinor er også ok, tenker at hun er mer rolig og beskjeden. Vet forresten bare om en til her inne som staver bestemme med h......
prebs Skrevet 8. april 2008 #5 Skrevet 8. april 2008 Jeg liker begge navnene godt, men foretrekker Pernille. Ser for meg litt samme type jenter med de to navnene; sjarmerende, utadvendte og glade. Ellinor er kanskje litt mer tenksom. Men begge er fine!
Anonym bruker Skrevet 8. april 2008 #6 Skrevet 8. april 2008 Hei! Det er en tradisjon i familien og vente til dåpen, før man avslører navnet:) hehe.. BESTEMME;) en skrivefeil jeg vet at det IKKE skrives besthemme:) HI
Gjest Skrevet 8. april 2008 #7 Skrevet 8. april 2008 Ville valg Ellinor. Begge er snille, høfflige og pene jenter men jeg liker aller best Ellinor. Men Pernille er også herlig:D når det gjelder Bestemme og Besthemme lurer jeg på hvem som skriver BESTHEMME... er det meg tro?
Anonym bruker Skrevet 8. april 2008 #8 Skrevet 8. april 2008 Jeg elsker Ellinor! Pernille er litt jålete i mine ører...
Anonym bruker Skrevet 9. april 2008 #9 Skrevet 9. april 2008 To flotte navn. Dere må nesten se selv hvilket dere synes passer best til jenta deres. Hilsen mammaen til ei lita vilter Ellinor som kler navnet sitt kjempegodt.
Vannmann35 Skrevet 9. april 2008 #10 Skrevet 9. april 2008 Liker begge navnene :-) Men tenker kanskje at Pernille er mer liten og nett, mens Ellinor kan være litt mer rund... Men begge er utasvente og livlige typer. Har kanskje en knapp på Pernille, men begge er fine!
Gjest Skrevet 9. april 2008 #11 Skrevet 9. april 2008 Tusen takk for svar alle sammen må se om jenta er en Pernille eller Ellinor:-) HI
Gjest Skrevet 9. april 2008 #12 Skrevet 9. april 2008 HÆ? HVEM ER DRT SOM TULLER OG LATER SOM DE ER MEG??? JEG ER DA IKKE HI!!! DU SOM GJØR DET: HOLD OPP DET ER GANSKE FRUSTRENDE! (jeg vet at jeg har tatt feil engang men jeg er ALDRI anonym)
Anonym bruker Skrevet 9. april 2008 #13 Skrevet 9. april 2008 Det er ikke meg lille kattepus noen later som de er MEG igjen:( herregud! vi har besthemt oss for Pernille:) HI (den som faktisk er HI!!!)
Mustimus Skrevet 9. april 2008 #14 Skrevet 9. april 2008 Venter dere virkelig til dåpen?!? Så da er barnet navnløst for andre i 3--4-5-6 mnd?!?
Anonym bruker Skrevet 9. april 2008 #15 Skrevet 9. april 2008 Jaaa. Der ikke veldig skjeldent:) Som sagt: En tradisjon vi ønsker og føre videre:) HI
Gjest Skrevet 9. april 2008 #17 Skrevet 9. april 2008 Ellinor, uten tvil. Pernille er mer vanlig, og Ellinor er mye mer "spennende" enn Pernille. Ellinor er søt, pen og sjarmerende, Pernille er sporty og smart. PS. Du trenger ikke skjule hvilke navn du liker, OM du er HI, Lille Kattepus:-) Men Ellinor er nydelig!
Gjest Skrevet 9. april 2008 #18 Skrevet 9. april 2008 Nei da men mine skal hete Petra og har en Stine fra før selom jeg liker Ellinor og Pernille godt:-) Men takk for det likvel Ellie:)
Anonym bruker Skrevet 9. april 2008 #20 Skrevet 9. april 2008 Ellinor er nydelig:) Pernille er for "rosa" og 80-talls for meg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå