Anonym bruker Skrevet 8. april 2008 #1 Skrevet 8. april 2008 Trenger forslag til navn på tvillingjenter! Leste her for en stund siden om ei som hadde tvillinger som het Alma og Iris, og syns det var sååååååå utrolig fine navn og passa så fint sammen. Vil ha navn ala det!
Gjest Skrevet 8. april 2008 #2 Skrevet 8. april 2008 Så koselig med tvilling jenter:) hvis JEG hadde fått tvillinger hadde jeg hatt lyst og kalle de: Alma og PETRA Ellinor og Pernille Emma og Sofie Ella og Mina Frida og Nora Maren og Emilie Noen som falt i smak? :-)
Anonym bruker Skrevet 8. april 2008 #3 Skrevet 8. april 2008 Siri og Klara Sara og Sofie ellers var Ellinor og Pernille veldig fint:)
Anonym bruker Skrevet 8. april 2008 #4 Skrevet 8. april 2008 Frida og Alma Sofie og Alma Andrea Dina June Olea Mette Wilma Nora Elise Mina Noen du likte? Gratulerer med tvillingjenter forresten:) vet du om de er eneggede?
Anonym bruker Skrevet 8. april 2008 #5 Skrevet 8. april 2008 Alma er fint. Iris er kaldt. enig med henne som foreslår Petra
Anonym bruker Skrevet 8. april 2008 #7 Skrevet 8. april 2008 Hvis det var jeg som fikk tvillingjenter, så hadde jeg kansje kalt dem: Alvilde og Evelina Anna og Sofie Sofie og Sigrid Ragna og Marie Jeg synes Alvilde og Evelina passer kjempegodt sammen! Lykke til med navnevalget ;-)
Anonym bruker Skrevet 8. april 2008 #10 Skrevet 8. april 2008 Jeg syns fine navn til tvillingjenter er: Sanna og Sofia, Ella og Leah, Kaya og Maria, Jenny og Julie, Mathea og Linnea, Helle og Aurora, Cecilia og Selene.
mamma til Isak Skrevet 8. april 2008 #11 Skrevet 8. april 2008 Evelina og Anine Alma og Ninette Ella og Luna Emelia og Anine Evelyn og Mathilda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå