Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg som trodde jeg skulle havne i uke 17 blir nå ruger i uke 16!!

Flere som blir ruger da??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JA JEG!!!

Hvis alt går etter planen blir det uttak mandag og innsett onsdag-torsdag forhåpentligvis. Skal på ny UL i morgen, så får vel mer beskjed da. På forrige UL så det ut til at det kanskje blir noen flere egg enn sist. Har bare en eggstokk, men han trodde det kunne være opptil 8-10 stk. Det er bra. Håper bare kvaliteten også er bra. Hadde vært deilig om noen flere egg kunne delt seg optimalt mot innsetting enn bare ett..

Men dette blir spennende, Frøya. Har donor skutt fart på eggene sine? ;-) Når drar du isåfall?

Skrevet

Oi, så spennende, lita!! Om alt går som det skal med donor blir vi jo rugere samtidig:))

Maris, koordinatoren og embryologen vår, visste ikke hvordan det gikk med donor da vi snakket med han i formiddag. Det er nemlig en annen lege som har med stimuleringen hennes og gjøre, men han skulle ta kontakt når han fikk vite noe.

Vi drar til Riga på søndag!!! Det er jo bare noen få dager igjen nå!!!

Lykke lykke til på UL i morgen. Dette skal gå veien, Lita!!

Skrevet

Jepp, vi er flere :-) det finnes en tråd som heter et eller annet med oss som blir rugere/skal ha uttak i uke 16. Kan løfte den frem for deg etterpå.

Jeg skal til UL imorgen. Regner med å få beskjed om uttak mandag og innsetting onsdag - men vi får se.

Vi kan jo følges? Det er alltid koselig å være flere om dette omtrent samtidig :-)

Skrevet

Den tråden du mente er vel den jeg laget for en stund siden:)) Der er det en lett blanding av oss som blir rugere i uke 15, 16, 17, og muligens 18:))

Hvordan gikk det på UL i dag??

Vi må følges, ja:) Koselig:)

Skrevet

Jeg bommet visst litt - UL først imorgen (torsdag) :-) Blir litt rørete av disse hormonene. Idag har jeg vært til akupunktur, har gått en gang i uken siden februar.

Jeg heiset tråden igår - det er den som spør om det er noen som går på Ullevål og skal ha uttak/innsetting uke 16.

Jepp - la oss følges. Jeg kjenner at det skjer noe i magen min i alle fall :-) Håper på omtrent like mange eller noen flere egg enn sist (da fikk jeg ut 8, første gang var det 6) - og at jeg kan få noe på frys.

Hvordan går det med deg, da, Frøya?

Skrevet

Ok. En tråd som jeg har oversett:)

Håper du får en god fangst neste uke. Veldig greit og ha noen egg liggende i fryseren:) Enten som vanlig frys eller kanskje som søskenforsøk.

Med meg går det helt glimrende!! Jeg bruker jo eggdonor, så jeg bruker foreløpig kun Progynova for og bygge opp slimhinnen min. UL i går viste at den vokser kjempefint så langt (8,4 mm på 8. dag med Progynova).

Når donor har uttak neste uke starter jeg med Crinone, Albyl-E og Prednison, så da blir det mange piller og holde styr på....Tar jo i tillegg multivitaminer, folsyre og Omega3 (kanskje jeg ikke trenger folsyre når jeg tar multivit.?? Kom plutselig på det. Det er vel folsyre i multivit..?). Godt jeg kjøpte meg en liten dosett sist gang. Klarer jo ikke og huske fra den ene timen til den andre om jeg har tatt pillene mine eller ikke:)))

Lykke til på UL i morgen, da!! Keep me updated!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...