HåperPåEnStorFamilie Skrevet 8. april 2008 #1 Skrevet 8. april 2008 Har hørt en del om hvor flink du er til og spå og er blitt veldig facinert av hvor detaljert du gjør det!! Lurer derfor på om du kan prøve deg litt på meg?? Om du orker da.. Lurer på om du ser når jeg blir gravid?? Og om det går bra neste gang?? Siden jeg har mistet 2 ganger så er jeg jeg ganske redd for og bli gravid igjenn.. Blei en del plapring her nå..! Takk på forhånd..! 21.05-1988 sambo 31.10-1988
HåperPåEnStorFamilie Skrevet 8. april 2008 Forfatter #2 Skrevet 8. april 2008 Dytter så hun ser den:)
Kristine_88 Skrevet 8. april 2008 #3 Skrevet 8. april 2008 Jeg har ingen særlig god dag i dag og er redd det vil påvirke min "spåing", så jeg trur jeg tar det enten senere i dag eller i morgen Men hvor går disse ryktene? hehe =P
HåperPåEnStorFamilie Skrevet 8. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. april 2008 Hehe.. Det svirrer masse rykter om deg inne på babyverden.no hvertfall:) AT du skal være utrolig flink osv.. Ok, Skjønner at det kansje kan bli litt mye innimellom.. Ta det da du har tid du:)
HåperPåEnStorFamilie Skrevet 9. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. april 2008 Kan du se litt på meg eller???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå