2 søte prinsesser Skrevet 8. april 2008 #1 Skrevet 8. april 2008 Noen som har erfaringer fra Nøytterøy ultralydinstitutt - spesifikkt tidlig ultralyd rundt uke 10?
Miss Dynamite Skrevet 8. april 2008 #2 Skrevet 8. april 2008 vet ikke helt hvilket du mener, men jeg anbefaler KVINNEDOKTOREN på det sterkeste!!! er privat, men han er helt utrolig flink. Gått til han hele tiden!! www.kvinnedoktor.no har vært på ul 2 ganger hos han, og sikkert 100 ganger tidligere med andre ting
2b&spira Skrevet 8. april 2008 #3 Skrevet 8. april 2008 hvis det er kvinnedoktoren kan jeg anbefale han.. vi var der litt senere en deg og på 3d og han var utrolig flink,brukte god tid og var veldig hyggelig... følte vi fikk mer enn det vi betalte for da vi var der..
mamza Skrevet 8. april 2008 #4 Skrevet 8. april 2008 Hei. Jeg har vært på Nøtterøy ultralyd i dette svangerskapet og i mitt forrige. Jeg var der i rundt uke 11/12. Min erfaring, samt venners er at de er dyktige. Jeg kan absolutt anbefale dem. Lykketil!
Morelli *fødte 06.08.08* Skrevet 8. april 2008 #5 Skrevet 8. april 2008 Jeg anbefaler IKKE nøtterøy. UL bildene er sååå mye dårligere enn hos kvinnedoktoren. Men for all del, hyggelige folk da, hehe.. Kvinnedoktoren har flyttet til byen. Midt i byen! Anbefaler sterkt!! se www.megogmagen.no :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå