**Oktober-mamma** Skrevet 8. april 2008 #1 Skrevet 8. april 2008 Jeg har spurt deg tidligere om når du tror jeg kommer til og føde og du svarte 27 april.. Var jeg som hadde termin samme dag som du, 4mai:) Ser du det samme forsatt eller tror du det kan skje noe snart?? Føler på kroppen at det er like rundt hjørnet, er andregangs og hodet festet seg for en og en halv uke siden, har skikkelig nedpress og mye kynnere hele tiden.. tror du det skjer innen utgangen av denne uka eller evt når?
**Oktober-mamma** Skrevet 8. april 2008 Forfatter #2 Skrevet 8. april 2008 lurer også på hvordan fødselen går og hvor stor barnet er?
#Aurora har tre gutter# Skrevet 8. april 2008 #3 Skrevet 8. april 2008 Hei.Har vel termin samme dag vi to ja.Føler at du føderden 27april enda.Har det samme som deg,var ute og gikk i en time ca i dag og hadde så vondt.Men vet ikke om hodet er feste enda.skal til legen på torsdag. Er det gutt du skal ha?får opp ei vekt på ca 3680 og mulig en 50 +/- en cm
**Oktober-mamma** Skrevet 8. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. april 2008 Nå får jeg nesten angst, nei, de sier det er en jente.. 3 jordmødre har sagt de pluss at du spådde det tidligere i svangerskapet.. Ser du en gutt???? Jeg som har kjøpt mye rosa:/
**Oktober-mamma** Skrevet 8. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. april 2008 godt mulig bebin har festet seg om det stikker og presser ned, det var slik jeg merket det..
#Aurora har tre gutter# Skrevet 8. april 2008 #6 Skrevet 8. april 2008 nei nei..var meg selv jeg så.Glemte å skrive det.Ikke lett når det er samme termin dato.hehe.Pendelen sier jente på deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå