Gjest Skrevet 8. april 2008 #1 Skrevet 8. april 2008 Har tidligere kamuflert meg under nicket "secret har sommerfugl i magen", men nå er hemmeligheten om at vi venter barn igjen ute (hvertfall inne på dib) så da kan jeg jo "komme ut" her inne også Noen dibbere her da?
Prinsen & Prinsessens mamma Skrevet 8. april 2008 #2 Skrevet 8. april 2008 Klart det er! Men min klubb har flyttet fra dib for en god stund siden, så nå er jeg ikke så ofte på dib lenger....
07 +08:) +10:-) Skrevet 8. april 2008 #4 Skrevet 8. april 2008 Ja jeg er det, er forøvrig ikke så veldig aktiv der lenger! Har ei som er født i mai 07:)
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 9. april 2008 #5 Skrevet 9. april 2008 Hei, jeg husker nicket ditt, er ikke inne på dib noe særlig nå som jeg er gravid, men har vært lenge...holder med en side:)hvor gamle er de du har fra før? har ei født nov2004 og ei født juli 06, hra nå termin 10november.
LillaManilla Skrevet 10. april 2008 #6 Skrevet 10. april 2008 Ja, eller, er ikke så aktiv der inne lenger, men var der mye når jenta mi var mindre - hun er født mars 05
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå