mamman til luringen Skrevet 8. april 2008 #1 Skrevet 8. april 2008 Hei Firefly! Du har spådd meg før ang jobb (Mari Mekko som strevde så fælt med å få en brukanes jobb). Nå ser det bedre ut på den fronten, jeg har ihverfall en spennende og artig jobb helt til august neste år! Tjohei! Jeg har noen spørsmål Jeg lurer egentlig på mye rart jeg, men jeg kan spørre om det som opptar meg mest. Det var jo denne kjærligheten da. Er gift (jeg 250478, han 200774) og vi snakker om at vi har lyst på et barn til. Ser du noe her? Jeg nøler litt fordi jeg har jobb bare ett år til, samt at jeg har et spøkelse fra fortiden (010273) som ikke slipper helt taket. Altså det er noen følelser som jeg aldri har fått utløp for og jeg tror det er gjensidig, så det er litt vanskelig å slippe taket. Ser du noe her? Vil vi få kontakt igjen, eller er det lurt å prøve å legge hele greia på is... igjen...? Ble litt mye dette, skjønner om du ikke orker, men det var verdt et forsøk )
Gjest Skrevet 10. april 2008 #3 Skrevet 10. april 2008 Ser at du blir gravid til høsten med ei jente, å da med din mann:) Virker som dere bestemmer dere for å få en til i sommer å da blir gravide etter sommern engang..før oktober er over.. om dere får kontakt igjenn eller ikke vet jeg ikke men se at mye kan bli ødelagt om du velger den veien.. nå tenker jeg på barna å mannen,ser at om du tar den vegen å velger han andre så vil du finne ut at du ikke føler det samme nå mer etter å ha gjort ting med han, å da kommer ikke mannen din til å ville ta deg til bake, kjenner på energiene hans nå å de er sterke å han har klare meninger om sånt! men du skal være lykkelig!mitt råd til dg er å velge d som er mest verdifullt for deg,er ikke manen du er gift med noe for deg uavhengig av denne andre mannen så har du svaret inni deg:) beste måten er å finne ut om du ville gått fra han om d ikke var en annen, har du det egentlig fint med han du er med nå? lykke til da:)
mamman til luringen Skrevet 11. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 11. april 2008 Tusen takk skal du ha, Firefly, jeg tror du har litt rett. Det er jeg som må bestemme veien og jeg prøver så godt jeg kan å velge ut i fra hva jeg føler inners inne. Mulig jeg drømmer meg litt bort i hverdagens tjas og mas? ) Jeg har faktisk på følelsen selv at jeg blir gravid i høst, vet ikke hvorfor, men håper du har rett. Jeg ødelegger kanskje mine videre jobbmuligheter, men det ordner seg sikkert på et vis. Men du? Får du opp noe flytting? Vi drømmer om å kjøpe oss en leilighet, håper det ikke blir så altfor lenge til... (og ja, jeg klarer å se for meg et liv med mannen min også, men vi er så utrolig forskjellig og derfor er det så vanskelig til tider...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå