Gundis Skrevet 8. april 2008 #1 Skrevet 8. april 2008 Vi fikk ei jente for ca 1 år siden. Vi falt for Vilje og har bare fått positiv oppmerksomhet om navnet
Vannmann35 Skrevet 8. april 2008 #2 Skrevet 8. april 2008 Det er et koselig navn, men liker nok Vilja hakket bedre - glad i a-endelser jeg da :-)
carris Skrevet 8. april 2008 #3 Skrevet 8. april 2008 Vilje var et kjempefint navn Liker det mye bedre enn Vilja
Anonym bruker Skrevet 8. april 2008 #4 Skrevet 8. april 2008 Hey! Jeg kjenner en Vilje og tre Vilja... Tror du må belage deg på mange navnesøstre etterhvert. Jeg syns navnet er fint, men det blir nok veldig typisk for sitt tiår
Gjest Skrevet 8. april 2008 #5 Skrevet 8. april 2008 Vilje - beklager, men for min del ble det for mye substantivet 'vilje'. "Å få sin vilje" osv.. Vilja liker jeg litt bedre.
Anonym bruker Skrevet 8. april 2008 #7 Skrevet 8. april 2008 Vilje er veldig fint, men for meg blir det litt for mye "å få sin vilje", hvis du skjønner. Liker Vilja bedre. Men Vilje er fint det ;-)
Anonym bruker Skrevet 9. april 2008 #8 Skrevet 9. april 2008 Hvorfor skriver du det, vil du ha kritikk av navnet, eller vil du anbefale det for andre? Jeg vet hva jeg synes om navnet, men jeg tørr nesten ikke skrive det iom at datteren alt har navent:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå