Maja88 Skrevet 8. april 2008 #1 Del Skrevet 8. april 2008 hei =) flere som har IKM på søndag?? Har kjøpt 3 tester på apoteket idag, kan ta første imorgen tidlig!! =) evt. termin på julaften da =) hurraaa!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. april 2008 #2 Del Skrevet 10. april 2008 Er jeg helt grønn? Hva er IKM? Er det forventet mens? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Desembermamma2008 Skrevet 11. april 2008 #3 Del Skrevet 11. april 2008 Dytter.... Lurer og på hva IKM er. Har sett det blir ofte skrevet her inne, men vet ikke hva det betyr... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 11. april 2008 #4 Del Skrevet 11. april 2008 IKM = Ikke Kommende Mens eller forventet mens dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpion Skrevet 11. april 2008 #5 Del Skrevet 11. april 2008 Hei! Har ikm på søndag, men har tatt test om tirsdag, med en svak strek. Tok en ny i dag og den var det ett sterkt kryss. Jeg har regnet ut termin til lillejuleaften, 16 mars minus 3 mnd pluss en uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litt tjukk på midten Skrevet 11. april 2008 #6 Del Skrevet 11. april 2008 Gratulerer Noen som vet hva det betyr når en skriver at en er f.eks. 6+6 uker på vei? Litt grønn jeg og på sånt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpion Skrevet 11. april 2008 #7 Del Skrevet 11. april 2008 Heisann! Det betyr at en er gått 6 uker pluss 6 dager:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå