Gå til innhold

Noen som lekker fra brystene?

tvillinger i oktober

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen :-)

I dage er jeg 14 uker med tvillinger. Men merket i morges att det kom litt blank veske ut av den ene brysten. Er det normalt,hva er det eventuelt?

Lurer også på når dere kjente liv? Jeg er gravid for første gang,men de siste dagen har jeg kjent atte det er noe som beveger seg der inne.. Kjenner det ganske svakt.

Takk for svar :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei det du beskriver høresut som rå melk....eg fikk det ganske tidligt eg og.....er nå i uke 40.blank væske.......dette må du ikkje stimulere fikk eg beskjed om.eg kjente ikkje liv før i uke 20 eller noe...men det kan være du kjenner det tidligere siden du venter tvillinger....lykke til;)

Skrevet

Kan ikke svare på lekkingen men liv- kjente den velkjente boblefølelsen i uke 12 allerede (har vært gravid før så jeg "visste hva jeg skulle kjenne etter"). Det er nok tvillingene du merker som romsterer der inne ;o) Nå kjenner jeg de kjempegodt, er i uke 17 ca..

Skrevet

jeg har ikke vært gravid før, men kjente denne boblingen / "fiskehaleslag" fra uke 14-15 :) brystene har lekket litt sånn innimellom fra den samme tiden, mest de siste ukene - er i uke 30 nå :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...