Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Noen fra Narvik i denne klubben som er int i å begynne å være med på BIM treff? Jeg og ei venninne som skal ha i sept var med forrige gang, men vi var kortest på vei. Hyggelig om dere andre begynner å hive dere med. Da kan vi jo bli en fin gjeng til slutt :0)

sees?

Skrevet

tja,hadde vel ikke vært så dumt det da =) Har også termin i sept.

Skrevet

Jeeeiiii!!! Kan jo si ifra neste gang....denne gangen blir det ikke treff på meg eller ho andre, men hadde vært så flott å få flere "småmager" med :0) Legger deg til som venn jeg så jeg husker hvem som er med :0) Har ikke vært så aktiv her inne tidligere, men begynner å få lysten på noen treff iallefall :0)

Skrevet

har termin 8.september. Kunne gjerne tenke meg å bli med på treff. Kan ikke i dag, men hvis dere drar neste uke, så gi meg beskjed så blir jeg også med :)

Skrevet

Supert :0) Will do! Legger deg til vennelisten jeg så sier jeg ifra når vi småmagene drar neste gang....ha en fin dag :0)

Skrevet

Hei.:)

Tenkte også at det var på tide å begynne med bim-treff igjen.(har en gutt på 1år:)) koselig å treffe andre med termin rundt samme mnd. Har selv termin 16/9-08.

Hanne

• 1 måned senere...
Skrevet

hei dere fra narvik..

Bor i Bergen men flytter nok til narvik i Juli/August, så håper å få anledning til å være med på noen treff før terminen i september:)

Skrevet

Du er hjertelig velkommen :0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...