Gå til innhold

Assosiasjoner til Stig ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboer vil kalle gutter Stig.

Herregud. Stig!!! Syns ikke det er noe fint:(

Jeg vil ha Didrik eller Fillip..

Hva syns dere om navnet Stig? Kom med assosiasjoner så jeg kan vise typen samboeren min...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner bare hyggelige og staute gutter som heter Stig:-))

Skrevet

Kjenner to Stig, ene en rampegutt, den andre stødig som et fjell :-) Stig er uansett ikke et navn jeg ville valgt - ikke min smak. Da liker jeg Filip bedre :-) Der får lete videre og bli enige om noe!

Skrevet

Jeg kjenner tre som heter Stig.

Min gamle fotballtrener, en kjempsnill og grei mann.

En jeg var forelska i da jeg var 14, han var da verdens vakreste.

En jeg studerte drama med, en kreativ, kjekk og morsom fyr.

Med andre ord, bare gode assosiasjoner:)

Skrevet

Jeg synes Stig er fint, jeg. Mye bedre enn Didrik og Fillip, som jeg oppfatter som pinglenavn.

Og han får ikke mange i klassen med samme navn.

Skrevet

*ler* er så morsomt med disse mennene og de navnene som de plutselig får for seg....

Sjefen min heter Stig. Han er verdens herligste sjef med skikkelig glimt i øye. En stor mann, og jeg synes det kler han.

Du får tygge lit på det, og hvis du VIRKELIG ikke liker det så spiller det ikke noe rolle hva han synes for dere MÅ nesten finne noe som begge vil bli fornøyd med.

Vi skal ha 2 gutter, og sitter bom fast selv så vet hvordan det er!!!

Skrevet

Kjenner ingen med det navnet så jeg liker det ikke:( men ser at mange her liker det;)

Skrevet

Jeg synes Stig er litt tøft jeg! Ville vært artig og møtt på en liten gutt som het det :-) Men siden du ikke liker det, kan Stian være et alternativ? Jeg syns ikke Fillip er noe fint, syns det er veldig sukkersøtt og nusselig!

Jeg kjenner to Stig. Den ene er min fetter. (han har dobbeltnavn, Stig+navn.) 32 år gammel, hobbynarkoman, bor fremdeles hjemme hos mor, greier aldri å holde på jobbene sine, og har krasjet samtlige av farens biler.

Den andre Stig jeg kjenner er faren til min venninne. En snill og trivelig mann, som forguder sine 3 døtre og sin kone, jobber som kjørelærer, og er en stødig og fornuftig kar.

Altså er de to Stig`ene jeg kjenner to vidt forskjellige personer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...