Gå til innhold

jippi... er så glad... =)

1+2=3barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

var på kontroll i dag.. 36+6.... jentene har lenge ligget i sete og så ut som om de hadde tenkt å bli liggende slik... var kjempe bekymret for evt ks eller setefødsel.. men jentene overrasker stadig =) vokser og er blitt 2650 og 2850 ca og begge har snudd seg med hodet ned.... er så glad... snille jenter jeg har.. som spiller på lag med mamma og gjør dette enklest mulig.. hehe..

så da er det ca 2 uker igjen til de evt starter meg i uke 39.. oi oi oi.. 2 uker er ikke lenge,. skremmende.. =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flott å høre :) Tenker du er rimelig letta nå!!!!!

Mine lå fortsatt i sete på fredag og jeg fikk innvilga ks. Så om 3 uker blir det planlagt ks. Og jeg har ikke noe tro på at det startet av seg selv før. Gutten var 2.8 og jenta litt mindre på fredag. Hadde aldri trodd at jeg skulle gå til uke 39+1 med tvilllinger, og i tillegg få store barn..... Blir godt over 3 kg dette her..... Og jeg har ingen tro på at dette vil starte av seg selv før.

Jeg ble veldig letta etter samtalen med legen på sykehuset på fredag, han var veldig forståelsesfull. Og regner med at du klarer å slappe litt mer av i hodet du også nå!!!!!!

Skrevet

ja forstår godt du er lettet.. er godt å få snakket med noen..

ja jeg ble kjempe lettet.. var rett før tårene spratt ut.. mangen uker med unødvendig bekymring... så nå er det vel bare å vente på at det starter.. har selv lite tro på at det starter av seg selv... men man kan jo håpe.. jeg fikk jo selv se i dag at alt er mulig.. så kanskje.. om ikke så ser jeg sikkert jentene mine om ca 2 uker.... ==) er så spent =)

du må ha masse lykke til =)

Skrevet

Ja, nå nærmer det seg virkelig for dere begge. Kommer til å få store fine tvillinger, dere!

Så flott at jentene dine har snudd seg, 1+2=3barn. Jeg går også og håper på at jenta mi (tv1) har gjort/skal gjøre det. Hun lå i sete for 1 1/2 uke siden og jeg skal på kontroll igjen på torsdag. Er da 33+5.

Håper jeg da også får svar på hvordan ting blir gjort på BSS i Drammen, har gått på kontroll i Kongsberg til nå. Vet ikke hvilken policy BSS har på å sette igang før termin evt hva de gjør hvis tv1 fortsette å ha rompa ned. Skal skrives inn og få omvisning på føden også, så jeg håper det blir en informativ dag ;o)

Lykke til med rugingen de siste to-tre ukene, begge to!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...