Gå til innhold

Møtte en gammel eks i helgen. Han ble med meg hjem, endet opp i sengen, og der oppdager jeg vorter på penis!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lyset var av, så kan ikke være helt 100% sikker. men da jeg skulle suge han kjente jeg noen harde klumper på penishodet. like ved røret liksom. snakk om turn off!! ikke hadde vi kondomer heller, og ikke turte jeg å si noe. Så det eneste jeg sa var at jeg ble sinnsykt kvalm, og at jeg ikke klarte fullføre. usj!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

æsj æsj æsj!!! blir kvalm av bare å lese dette..

Skrevet

skal love deg at jeg holdt på å kaste opp!! håper inderlig det ikke kan gi meg vorter i munnen!! skrubbet kjeften i en halv time etterpå. kastet tannkosten i søpla. aldri mer sex!

Skrevet

kan noen legge dette på skravle for meg? både første og andre innlegg? livredd for å få noe vortegreier i munnen =(

Hi

Skrevet

Vorteviruset smitter ved slimhinnekontakt og den langt hyppigste smittemåte er ved samleie. Om viruset er smittsomt på annen måte, er vanskelig å bevise, men er ikke helt utelukket.

Det er ingen måte å påvise at man har vortevirus på, før man har fått vortene.

En kan beskytte seg mot virussmitte ved å bruke kondom. Særlig viktig er det ved nye eller tilfeldige partnere.

Skrevet

Så med andre ord kan jeg risikere å få kjønnsvorter der nede etter å ha sugd han?? gjorde det selvfølgelig ikke lenge. etter jeg oppdaget herligheten der nede sluttet jeg rimelig fort.... :s

dette er en eks jeg har vært sammen med i 10 år. han er far til gutten min. hadde aldri i livet drømt om at dette skulle skje. han har hele tiden sagt han ikke har hatt noen annen dame etter meg. det må han jo tydeligvis hatt.

Skrevet

Til pass for deg! Knulling av ekser er kvalmt, kvalmt, kvalmt!!

Skrevet

Kan du ikke spørre han? Hvis du har vært sammen med han i 10 år, så bør dere jo kunne snakke om det meste. Jeg vet jeg kunne sagt noe sånt til min mann som jeg har vært sammen med i 6 år.

Skrevet

Æææææææææææsjda.

Ring han! Spør rett ut om han har HPV.

Skrevet

De fleste er smittet med det viruset, og det kan ta år og dag før vortene kommer. Noen får aldri vorter. Så det kan helt sikkert stemme at han ikke har vært sammen noen andre. Kanskje han er smittet av deg? Du kan ha vorter i skjeden som du ikke ser. Eller du kan rett og slett ha sluppet utbrudd.Man er like fullt smittebærer...

Skrevet

Kjæresten min har vortelignende hudfolder nederst ved roten..

Men de er helt ufarlige:-)

De kommer frem når han barberer seg.

Skrevet

Det ble slutt mellom oss i 2003, så er vel lite trolig det er meg han har fått dette av... ingen vorter her. verken innvendig eller utvendig.

han har alltid vært av den typen som ikke snakker om noe som har med sex osv å gjøre. så å ta dette opp med han gjør jeg ikke.

vorten satt ved urinrørsåpningen på penishodet. så det er nok ikke noe som skyldes barbering.

Skrevet

uffda, det hørtes ikke helt bra ut...

gå til en Gu og finn ut om du har fått noe:-)

Skrevet

har kun sugd han. så vil nok ikke vise noe på gu før jeg evt får vorter :(

Skrevet

Jeg har HPV virus,får 1 vorte på samme plass hver gang,ca 1 år siden jeg fikk den første,får den fjernet også kommer den igjen med jevne mellomrom........da jeg fikk vorta første gang,husket jeg at min nåværende samboer hadde en vorte på penis da vi ble sammen for 10 år siden,men da var det ingen av oss som skjønte hva det var.Så ergo tok det 9 år fra han hadde vorte til jeg fikk......så det kan ta MANGE år før det bryter ut jah,og da er det vanskelig og si hvem som smitter hvem egentlig...

Skrevet

men jeg har ikke hatt noen vorter?? betyr dette at jeg kan få vorter om mange år??

Skrevet

Men det smitter vel bare fra hud til hud!? Om dere ikke hadde sex, men du bare sugde han så får du ikke vorter nedentil!!!! Med mindre du slikket deg selv etterpå:P Men vet ikke om du kanskje kan få de samme vortene i munnen!?

Uansett, så kan du ha viruset i deg fra før som en over her sier, bare at du har sluppet unna vorter!

Skrevet

Men... jeg er ikke helt med... Er du gravid med en annen (siden fyren er en x og du er på bim, mener jeg) og så klarer du å lure med deg en fyr hjem?! Hvilke sjekketriks bruker du?

For øvrig bør du nok spørre en lege om vorteproblemet.

Skrevet

iiiiiiiiiiiiiiiiiiik....Jeg som alltid MÅ inn på alle linker jeg kommer over. Jeg angrer...Sopp ser best ut i skogen!!!!

Skrevet

i den annonsen med det ekle bildet står det, sitat:

"På gutter sitter vortene ytterst i urinrøret, på penishodet eller på selve skaftet."

BR

Skrevet

jeg har ingen ny mann og er ikke gravid. jeg vanker på dib. ikke på bim.

hi

• 1 år senere...
Skrevet

Du kan helt klart ha vortevirus latent. Utbrudd kan komme år etter at du ble smittet... Du kan faktisk ha smittet ham. Ingen ting du kan gjøre nå. Bare å vente og satse på at kroppen din allerede har antistoffene. Men en god påminnelse om at sex er best i monogame stabile forhold! Dette er to år siden...hvordan går det med deg? Ble det noen vorter??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...