snurkelurke Skrevet 8. april 2008 #1 Skrevet 8. april 2008 jeg har brukt dette en stund nå, men syns liksom ikke at området rundt tissen og rumpa blir ordentlig bra. er fortsatt rødt. før jeg brukte inotyol brukte jeg sinksalve og apotekets barnekrem.. begge deler gjorde det bare verre. fikk anbefalt inotyol av helsesøster, men burde vel blitt bra etter 2 ukers bruk? tips?
Anonym bruker Skrevet 8. april 2008 #2 Skrevet 8. april 2008 Jeg har brukt og bruker inotyl til mine to barn, og den virker stort sett etter en gangs bruk... Kanskje du burde få få sjekket om babyen din kan ha fått en soppinfeksjon...(er vanlig og ufarlig,men ubehagelig).
Yo&La+spire Skrevet 8. april 2008 #3 Skrevet 8. april 2008 Inotyol virka heller ikke på snuppa mi, hun ble nesten bra, men ikke helt. Så prøvde vi purelan og da ble hun helt bra igjen:) Så mitt råd er; prøv noe annet! Ikke alle barn reagerer likt på alle produkter.
snurkelurke Skrevet 8. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. april 2008 ser man forskjell på sopp og utslett?
Lykke X 4 Skrevet 8. april 2008 #5 Skrevet 8. april 2008 Silulen salve har hatt MYE bedre effekt enn inotyol salve på begge mine barn. Prøv heller en annen salve (f.eks silulen eller gul vitapan), og bruk gjerne pudder eller potetmel på stumpen. Og prøv det før du begynner å tenke sopp. For min del har jeg intrykk av at inotyol er noe oppskrytt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå