Gå til innhold

Til dere som ruger!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er formen? hvilke symptomer har dere? hvor langt er dere kommet i rugetida? når skal dere teste?

Eg er på rugedag 8...kjenner egentlig veldig lite (fryseforsøk) men har litt ømme bryster, sikkert pga medisinene. Hvordan er det med dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei jeg ruger på dag 4,men har bare ømme bryser i dag.Hadde veldig stikkninger i lyskene og vondt i magen på dag 2.Har hatt veldig mye luft i magen.Skal teste 16.4.Lykke til...

Skrevet

Kjenner ingenting..

Skrevet

Glemte å si at jeg er på rugedag 6

Skrevet

Hvordan går det med dere rugere? eg er på dag 10 i dag....det stikker i brystene og eg har mensmurringer...så eg venter vel på mensen... hvis eg får den når eg går på medisiner...? hvordan har dere det?

Skrevet

Hei. Jeg er på rugedag 2 i dag. Da jeg var på do i natt fikk jeg så vondt nede til høyre i magen. Varte bare ca et halvt min, så gikk det gradvis over. Kjentes ut som noen hadde stukket en kniv inn og vrei om, så det var rett før jeg måtte rope på sambo :( Merker ikke noe til dette nå da, så jeg vet ikke hva det var..

Ellers har jeg litt ømme bryst og vanvittig såre brystvorter.

Fortsetter å leve i spenning :))

Klem fra

Skrevet

må vel regne med at det kjennes noe der nede siden de har vært inne der. det tenker nå jeg. det er lett at man begynner å lete etter symptomer, men må nok vente noen dager til, som regel er det vel på dag 6 til 8 at egge fester seg, om dette minskes ved ivf er jeg litt usikker på, men regner vel med at det er noe av de samme tiden. lykke til

Skrevet

Hei. Jeg er på rugedag 11. I går litt kval, i dag betydelig mer kvalm og litt øm i puppene. Men som du selv sier så kan det jo være medisinene som gjør dette. Er oppe flere ganger på do om natta og er trøtt hele tiden. Minner veldig om sist gang jeg var gravid, men det er jo så tidlig enda at det er litt vanskelig å håpe. Er så redd for å bli skuffa. Godt at mannen min er så positiv og har trua.

Skrevet

Hei! Rugedag 9 her. Har kjent litt mensmurringer, ellers ingenting.

Jeg tilbrakte min første rugeuke på sykehus med overstimulering. Ikke særlig gøy. Er i fin form igjen nå (kom hjem i går). På sykehuset tenkte jeg ikke særlig over at jeg ruger på et egg, fordi plagene overskygget det hele. Og vips så er over halve rugetida gått...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...