Gå til innhold

Får jeg være sammen med dere? :-)

Anbefalte innlegg

Jeg har en gutt på snart 2 år, og venter (mest sannsynlig) ei jente omkring 7. mai.

Er bosatt i Trøndelag, og er spent på om det blir fødsel på St.Olavs eller Orkanger denne gangen.

Er delvis sykmeldt fram til jeg skal ut i permisjon den 16.april. Sliter litt med ryggen og bekkenet, men har ellers hatt et greit svangerskap. (Litt humørsvingninger har det riktignok vært, men det har hovedsaklig rammet min kjære.)

Går vel ellers, som resten her inne og venter og venter på at noe skal skje ;-)

Fortsetter under...

Hei hei. Velkommen inn får en si:) Vi ligger nå her å ruder alle mann, og venter spent. Har hatt ett par tyvstartere som har fått babyene sine, men resten venter veldig utålmodig.

Selv har jeg termin 29 mai, har ei jente på 7 år fra før og er fra Notodden. Skal få min baby på Kongsbergsykehus. Sliter som deg, med bekken og rygg, og er sykemeldt fra jobb som nattvakt på ett aldershjem. Lykke til videre:)

Klart du kan! Velkommen hit!

Jeg har og termin 7.mai. Bor på Helgeland, har vært sammen med sambo i 4 1/2 år, og vi har ei jente på 3 1/2 år.

Er 100% aktivt sykemeldt, så nå jobber jeg bare 3-4 timer, 3 dager i uken. Merker godt at lillesøster i magen begynner å bli stor, og det verker både opp under ribbeina og nede i bekkenet. Har som deg hatt et helt greit svangerskap! :) Gleder meg til fødselen! :)

Velkommen hit :-)

Eg har termin 20 mai, og ventar jente iflg UL. Håper det stemmer, for kommoden er ganske full av søte, små jenteplagg ;-) Har to gutar frå før på 7 og 4 år, gift, busett i Nordfjord.

Er heimeverande for tida, og no når eg etterkvart blir mindre mobil, merkar eg at dagane blir litt lange.. Men eg er ikkje blitt utålmodig enno, trur eg....har framleis mykje å ordne før alt er klart. Har bevisst venta med å gjere istand alt, søstra mi hadde absolutt alt klart tre mnd før og holdt på å gå på veggane av kjedsomhet på slutten...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...