Gå til innhold

jeg blir ikke sint om sambo runker, men i går ble jeg forbannet!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går hadde vi vært sammen i 6 år og vi skulle feire. Spiste først romantisk middag så satte vi og kosete oss og småpratet lenge. Jeg prøvde mange ganger å "hinte" Flørtet og befølte han, man han var tydeligvis langt ifra interessert.

Jeg gav meg og tenkte han sikkert var trøtt.

Men når jeg våknet på morraen i dag lå han på sofaen med runkepapiret ved siden av:(

Da ble jeg utrolig såra og lei meg:(

Er jeg teist som reagerer på det?

Har ikke sagt noe til han.

Fortsetter under...

Skrevet

fyttirakkern. det hadde ikke min mann fått lov til! Ikke så lenge jeg ligger der og har lyst i hvertfall....

Skrevet

Du er ikke teit, nei.. Forstår godt at du blir lei deg..

Har opplevd (nesten) det samme og til og med tatt det opp.. Samboer ble jo litt lei seg for at jeg ble såret, og unnskyldte seg med at han var sliten og ville sove og at det er enklere å bare ta en runk..

Tror nok dette er tilfellet med din samboer også.. Han orket sikkert ikke å ha sex akkurat da (d er jo slitsomt også), men måtte sikkert få ut litt "spenning i kroppen..

Skrevet

Jeg hadde blitt rasende! Runking er greit for meg og, han må gjerne runke hele dagen om han vil. Men når jeg tilbyr MEG, så skal han ta meg, ellers kan hele utløsningen bare være.

Gjør det samme tilbake. Neste gang han spør, sier du nei. 2 min etterpå går du på et annet rom og fyrer igang dildoen!! Se hva han sier da! Tviler på det er heeelt ok for han.

Skrevet

Skjønner at du ble skuffet, men tror nok sikkert det er som en annen her sa. Han orket ikke sex, men trengte en utløsning. Det handlet helt sikkert ikke om deg! Du kunne vel dessuten onanert du også, for å få ut kåthet og spenning.

Og tenk hvordan det er for de mennene som blir avvist gang på gang på gang... Det skrives endel på disse sidene om at det må de søren meg bare godta, å bli avvist hvis damen ikke orker sex!

Skrevet

hva er runkepapiret?

Annonse

Skrevet

Ja, æsj, når ble det et begrep?

Skrevet

Nei, veldig ufølsomt gjort av ham.

Skrevet

Han er vel lei av deg etter så mange år da. Eller hva tror du?

Skrevet

off for et nick du har.

Skrevet

"Runkepapir"!!!!!!??????Fy faen, så kvalmt. det der hadde jeg ikke fikset. En sånn fyr kunne jeg ikke hatt.ÆÆÆÆÆÆÆÆÆRRRRRSJJJJ!

Skrevet

helt ok,menner må få runke i vei,men ikke ISTENDEN FOR SEX....

Skrevet

Sikker på at det ikke var snytepapiret?????????????

• 1 år senere...

Annonse

Skrevet

Runkepapir faktisk. Hadde aldri vært sammen med en fyr som hadde en slik koseklut gitt. Usj.

Skrevet

Jeg ville tatt en prat, det er slettes ikke sikkert dette handla om deg.

Jeg er mer bekymra over at jeg aldri har tatt samboeren min i å runke...han gjør det sikkert i dusjen..håper i alle fall det.

Jeg blir ikke såra av at han ikke vil, men har begynt å grine noen ganger når han overser initiativ fra min side. Har sagt til han at han ikke får lov å late som han ikke forstår hva jeg vil, han sier at det ikke er så lett å si det når han er så sliten at han ikke får det til...

Skrevet

Er vel bare snakk om noen tørk dopapir eller husholdningspapir, ikke en fast "koseklut"?

Skrevet

Jeg hadde også blitt lei meg om jeg ville ha sex med typen og han heller hadde runket. Man føler seg jo ganske avvist :o

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...