Anonym bruker Skrevet 8. april 2008 #1 Skrevet 8. april 2008 Hva synes dere om kombinasjonen Frida og Gustav??? Evt andre guttenavn som går til Frida?? Har låst meg litt på navnet Gustav:)
Anonym bruker Skrevet 8. april 2008 #2 Skrevet 8. april 2008 Frida og Gustav passer fint sammen. Begge navnene er flotte. Jeg kjenner to små Gustav-er en på fire år og en på to år. Det er et gammelt navn som er i ferd med å få sin renesanse. Kunne godt ha kalt en evt sønn for Gustav selv hvis det ikke var for at vi allerede kjente to.
prebs Skrevet 8. april 2008 #3 Skrevet 8. april 2008 Frida og Gustav passer kjempebra sammen- litt tøffe, sjarmerende navn:-) Ellers synes jeg: August Truls Fridtjof Mads Mikkel passer til Frida. Men gå for Gustav;-)
Vannmann35 Skrevet 8. april 2008 #4 Skrevet 8. april 2008 Gustav er et flott navn, min oldefar het det!
Anonym bruker Skrevet 8. april 2008 #5 Skrevet 8. april 2008 Gustav og Frida var fint Hva med Agnes Alma Karen ?
Anonym bruker Skrevet 8. april 2008 #6 Skrevet 8. april 2008 Vi har jenta,det er guttenavn vi trenger:)
Anonym bruker Skrevet 8. april 2008 #8 Skrevet 8. april 2008 Frida og Gustav passet kjempebra! :-) Hundene mine heter Frida og Fred, så hva med Frida og Fredrik? Passer det og,synes jeg :-) Andre forslag: Frida og Peder Frida og Emrik Frida og Vebjørn Frida og Henrik Frida og Simen Men jeg likte Frida og Gustav godt jeg! ;-)
Anonym bruker Skrevet 9. april 2008 #9 Skrevet 9. april 2008 Hva med Frida og Truls Frida og August Frida og Fredrik Men Gustav er et sjeldent og pent navn....Gå for det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå