Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei..

jeg venter barn nr 2 og lurer på om noen har erfaring med kongsvinger sykehus. vi fikk vårt første barn, en liten jente som har blitt hele 3 år på a-hus. opplevelsen der inne var helt grei men vi følte oss litt alene og overlatt til oss selv.

jeg ser for meg at det er litt roligere på vinger og ikke så mye "stress".

noen meninger om saken??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137392759-kongsvinger-sykehus/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kommer fra Øvre Romerike, og her er det veldig mange som velger Kongsvinger istedet for Ahus. Jeg fødte på Bærum sist og har ingen erfaringer med noen av dem, men de sier at på Kongsvinger har de bedre tid til deg, tar seg mer av deg osv, og alle er visstnok superfornøyde med Kongsvinger.

Jeg tror kanskje likevel jeg skal velge Ahus, fordi det er et større sykehus og jeg føler at jeg da er tryggere om noe skulle gå galt. Siden det er andremann føler jeg at det ikke gjør noe å bli overlatt litt til seg selv. Men som sagt, så virker det som om mange heller velger Kongsvinger.

HEI!

Vi bor også i distriktet rundt Kongsvinger, og jeg fødte på Kongsvinger for 3 år iden. (Tenk at det er så lenge siden - husker det som det var i går!)

Har bare positivt å si om vinger, mange supre folk som jobber der! Vi ble virkelig godt tatt imot, og jeg går selv også denne gangen til oppfølging hos ei av de jordmødrene som jobber der - hun er superduper! Åh, har ingen betenkeligheter med å reise dit og føde, nei, det skal være visst! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...