Anonym bruker Skrevet 8. april 2008 #1 Skrevet 8. april 2008 Er nå 32+5 og har så langt gått opp ca 15 kg. Har mao ca 7 uker igjen til termin. Er bekymret for hvor mye jeg skal gå opp på slutten. Er det noen som har erfaring å dele?
Nordlyspar♥ Skrevet 8. april 2008 #2 Skrevet 8. april 2008 Heissan Jeg er 32+5 i dag Gikk ned 8,2 kg fra uke 12 og utover pga. ekstrem-svangerskapskvalme. Men nå den siste 1 1/2 mnd, har jeg gått opp i vekt igjen. Ligger bare 1 kg unna startvekta mi nå. Så er spent på om jeg blir å legge på meg mye de siste 7 ukene... kos deg de siste ukene, ikke lenge igjen nå :0)
Anonym bruker Skrevet 10. april 2008 #3 Skrevet 10. april 2008 Har termin i dag og har lagt på meg ca 5 kg de siste 7 ukene. Skal nevnes at jeg har levd temmelig godt, nyter å ha tid til å lage god middag og god bakst. Har avsluttet daglige daglige trimturer; vondt å gå på asfalt, men har prøvd å få til ca 15 min på elipsetrener av og til. Har lagt på meg totalt 25 kg nå, men synes faktisk ikke det er så ille. Gikk opp 30 kg i forrige svangerskap...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå