Gå til innhold

Sover dere godt, jenter?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå er det slutt på nettene med kvalitetssøvn, ja. Kan ikke ligge på ryggen, for da blir jeg skikkelig kvalm. Kan ikke ligge på sidene, for da får jeg så utrolig vondt i den hofta jeg IKKE ligger på (??? veldig rart, synes jeg). Og magen, vel det sier seg vel selv... Så hvordan i all verden skal jeg da ligge?!? Og i tillegg må jeg opp og tisse minst en gang i løpet av natta.

Blir utrolig sliten av dette her. Skjønner ikke hvordan jeg skal holde ut i 10 uker til...

Jeg har også vært plaget av bekkenløsning, men det virker som det har stabilisert seg (er i uke 30). Så nå kan jeg godt sove 12 timer om natta.....avbrutt av tissepauser selvfølgelig :) Virker som at Knøttet også sover og jeg håper han/hun fortsetter med det etter fødsel :P

Uke 30.

Sovi godt helt til nå egentlig, sjøl om jeg plutselig har måttet begynne å spe på med middagshvil (som har vært helt uaktuelt før!) i det siste. Nå den siste uka sover jeg helt elendig, og aner ikke hvorfor. Ja, tissing og sparking og bekken merkes, men det plager meg ikke mer nå enn før -så hvorfor får jeg plutselig ikke sove??? *gjesp* Irriterende.

Jeg og sliter veldig med å sove om nettene. Det begynte plutselig bare her en dag. Å de drømmene da. Herlighet,ler meg i hel noen ganger ^^,

Jeg ligger ofte å ikke finner den rette stillingen å ligge i,blir kvalm av å ligge på ryggen,å han sparker helt utrolig masse vist jeg legger meg på den sida han ligger på. Han liker tydeligvis å ligge på en av sidene.

Jeg har en tissepause iløpet av natten. Mellom 4 og 5. Slår aldri feil. Helst er det i 4.30 tiden. Når denne pausen har vært,så sovner jeg på et blunk etterpå. Er det rareste jeg har vært med på.

Jeg fikk bekkenløsning veldig tidlig. Kan godt ha noe med å gjøre at jeg hadde bekkenlåsning en liten tid før jeg ble gravid. Så jeg fikk låne et sånn sklilaken av hjelpemiddelsentralen ganske tidlig. Det hjelper kjempe godt når man skal snu seg om nettene. Å snu seg gjør man vel ganske mye iløpet av natten vil jeg tro. Vertfall jeg!

Det var jordmoren min så fikk skaffet meg dette sklilakenet.

Ellers så er det bygging opp av puter og dyner rundt omkring i sengen for å få til og ligge best mulig ;)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...